AK47 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Noen som har peiling på hvor vi kan kjøpe Red Alert 3: Uprising? Det er godt mulig den kan kjøpes med nedlastning via EAs nettsider, men det er helt uaktuelt, ettersom jeg tidligere er blitt lurt av EA på denne måten (forrige gang jeg gjorde det fant de ut etter et år at de skulle deaktivere for å kreve en tilleggsprise for å få fortsette). Så hvis noen har funnet den i butikk, si i fra Tilleggspakka ble jo lansert i mars. Noen med erfaringer fra Red Alert 3: Uprising? Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Finnes på ebay. Kan ikke finne noen norske butikker som selger det. Lenke til kommentar
Typho Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Det har vel ikke kommet en fysisk utgave av tilleggspakken ennå? Finner ikke noe informasjon om det i det heletatt kommer en butikkutgave av det, men hos Blahdvd.com kan man forhåndbestille det. Red Alert 3: Uprising Dette er den eneste butikken jeg finner det hos, så det kan jo være en glipp. EA sa på et tidspunkt at det skulle komme på plate, men finner ikke noe nyere informasjon om det. Jeg har heller ikke særlig lyst til å handle fra EA store. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Bra sikker på at de har Uprising på steam, skjekk der. Lenke til kommentar
Typho Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Kan ikke se at det er på Steam. Det hadde vel uansett funket dårlig hvis man ikke har Steam versjonen av Red Alert 3. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Har sjekket steam ja, de har kun hovedspillet. Ikke ekspansjonen. Sjekket også e-bay. Fant en der som selger produktnøkler som man bruker etter å ha lastet ned fra EA Store, og de holder jeg meg langt unna. Jeg lar meg ikke lure av disse skurkene to ganger. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 ops my bad... Trykket ikke på dem. Så ikke at det bare var kode. Sorry Hmm kan ikke finne det noe annet sted. Okey fant det et sted. Men det er ulovlig, sier ikke noe mer. Lenke til kommentar
joandreas Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 sjekk broadpark games 10 kroner dyrere hint: ea download manager kan spillet registreres på for veldig mye kjappere nedlasting oops: det følger med securom med spillet selv om du sletter spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå