Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæreste utro, hva skal jeg gjøre?

Gjest Guest_hmm_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde de ikke blitt stoppet hadde de sikkert pult. Du skal drite i de tårene, hun griner bare fordi det får konsekvenser for hun. Hadde ingen fersket de hadde hun sikkert latet som ingenting. Gro deg baller og kvitt deg med henne. Du kan banne på at hun kommer til å være utro igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Hadde de ikke blitt stoppet hadde de sikkert pult. Du skal drite i de tårene, hun griner bare fordi det får konsekvenser for hun. Hadde ingen fersket de hadde hun sikkert latet som ingenting. Gro deg baller og kvitt deg med henne. Du kan banne på at hun kommer til å være utro igjen.

Blir andre gangen jeg svarer i denne tråden, men den der fortjener en +1!

Trådstarter, du burde vel ha skjønt det til nå, ikke sant?

Lenke til kommentar
Get a grip man! En gang utro, alltids utro.

Drit i dama, hun er ikke alt for deg. There's plenty of fish in the sea.

Nei, det er bullshit.

Tenk på det slik: Om ditt yndlingsspill Street Fighter: Third Strike ble ødelagt og jeg fortalte deg "Det går så bra så. Der er andre spill i havet. Her, spill Mortal Kombat istedenfor", hva ville du sagt? Jo du hadde sagt "Nei faen heller, gi meg Third Strike.".

:p

Enten: Drikker du mer alkohol i det hele tatt, bye-bye, eller slå opp. Enkelt og greit.

Endret av Da Kurlzz
Lenke til kommentar
Get a grip man! En gang utro, alltids utro.

Drit i dama, hun er ikke alt for deg. There's plenty of fish in the sea.

Nei, det er bullshit.

Tenk på det slik: Om ditt yndlingsspill Street Fighter: Third Strike ble ødelagt og jeg fortalte deg "Det går så bra så. Der er andre spill i havet. Her, spill Mortal Kombat istedenfor", hva ville du sagt? Jo du hadde sagt "Nei faen heller, gi meg Third Strike.".

:p

Enten: Drikker du mer alkohol i det hele tatt, bye-bye, eller slå opp. Enkelt og greit.

Third Strike vil ikke stikke å pule Halo når du ikke ser på. Ei heller vil Third Strike oppføre seg som en hore når hun er på fest sammen med de andre spillene. At dama er viktig er jo underforstått, men det gjelder å sette grenser. Jeg kan ikke se vitsen med å være sammen med noen som med vilje å viten gjør noe sånt med personer de liksom skal være glade i.

Dama er et forbanna ludder og ikke noe jævla playstation spill. Dump henne å kjøp deg en PS3.

Lenke til kommentar
Årsaken til at det skjedde sier hun var fordi han "Veldig frampå, og at vi hadde kranglet så mye i det siste". Så hun var også ærlig, samtidig som hun sier at ho ikke husker så mye, ettersom hun var drita.

Dette skulle i utgangspunktet få varsellamper til å blinke som bare det! At hun rettferdigjør hennes handling på den måten forteller veldig mye om hva hun mener om utroskap.

Ho har faktisk gjort dette engang før, kysset en gutt på munnen.. Lovte at ho aldri skulle gjøre det igjen.

Når det har skjedd før, så er det ikke håp.

If you trick me once, shame on you. If you trick me twice, shame on me.

Vet jeg burde slå opp. Men ho er en så søt og god person egentlig... Ho har mye problemer hjemme, og hvis vi slår opp er jeg redd for at alt skal gå til h for henne.

Du kan ikke gi deg selv skylden om det skjer fordi det var jo ikke du som var utro og øedla forholdet...

Og jeg tror ikke hun vil ha deg, men klarer ikke tanken på at noen andre skal få deg. Og samme med deg.

Endret av da90el
Lenke til kommentar
Gjest Guest_guest_*

Hei, takk for svar alle sammen.

Har bestemt meg får glemme denne jenta, tar ikke tlf når ho ringer lenger.

Og jeg har bestemt meg for å ikke ligge å deppe, men heller finne meg en person som fortjener meg. Har allerede vært på byen, men føler jeg er litt rusten til sjekking nå, har jo hatt dame i halvannetår.

Utrolig deilig å være med venner igjen osv, uten å føle dårlig samvitighet fordi du ikke er sammen med dama.

Lenke til kommentar

Og jeg har bestemt meg for å ikke ligge å deppe, men heller finne meg en person som fortjener meg. Har allerede vært på byen, men føler jeg er litt rusten til sjekking nå, har jo hatt dame i halvannetår.

Utrolig deilig å være med venner igjen osv, uten å føle dårlig samvitighet fordi du ikke er sammen med dama.

Riktig valg, spessielt etetr å ha lest at hun blir ekstra frempå når hun er drita. Ikke noe å samle på i lengden.

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Bra! Dette står det respekt av!

Lenke til kommentar
Gjest guest_fafa_*

Flott kjæreste må jeg si. Ho prøvd i 1 uke og "få" meg tilbake. Nå har ho endret status til singel facebook, svarer med svært lite udymt på kommentarene til at ho har endret statusen. Og hun gleder seg tydligvis til helgen, for da skal ho drikke. Like last week.

Dritt kjerring. :( Gjør vondt å tenke på at jeg har brukt MASSE penger på ho, grr.

Lenke til kommentar
Flott kjæreste må jeg si. Ho prøvd i 1 uke og "få" meg tilbake. Nå har ho endret status til singel facebook, svarer med svært lite udymt på kommentarene til at ho har endret statusen. Og hun gleder seg tydligvis til helgen, for da skal ho drikke. Like last week.

Dritt kjerring. :( Gjør vondt å tenke på at jeg har brukt MASSE penger på ho, grr.

Du får slå henne til lydighet neste gang.

Lenke til kommentar

Bare drit i henne, du er en erfaring rikere og kan finne noe bedre å bruke tiden på fra nå av :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...