fox Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Vær så snill, dump henne! Du skal ikke ta hensyn til deg, men deg selv. Ellers blir du bare dårligere og mer deprimert. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 hun har deg rundt fingern, bare vent denne "forelskelsen" varer en kort stund så er hun tilbake på det gamle. hun fikk en sjanse første gangen og nå har hun gjort det igjen. hun er ikke glad i deg. dump dritten og aldri snakk med henne igjen. Lenke til kommentar
muggsopp Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Hei. Har nettopp kommet hjem fra sydentur med kjæresten. På denne turen var kjæresten min "utro". Saken er den at dama mi gjør veldig mye dumt når ho har drikki, og ho blir veldig "teit" for å si det sånn. Når ho drikker er ho kranglete, snakker med alle mulige folk, helt på g, virker som jeg betyr 0 for ho. Nok om det. Ettersom vi har hatt så mange krangler om drikking før, og at ho gjør ting hun ellers ikke ville gjort når hun drikker. Ba jeg hun skjerpe seg på dette før vi dro, samtidig som jeg også ba hun skjerpe seg i edru tilstand, fordi vi har hatt veldig mye krangler i det siste, og jeg følte at mye var hennes feil. Jeg sa til henne før vi dro at ho skulle viste litt innsats for at dette forholdet skal fungere, og at jeg ville at hun skulle vise hvor mye hun lksom likte meg. Dag 2 i syden drikker vi litt på byen med noen venner, jeg merker som vanlig at ho ikke tar det med ro, og at ho begynner å bli full. Sier det til henne, men hun gir faen og blir sur "ro deg ned, blabla". Kvelden fortsetter og vi går tilbake til huset vi har leid sammen med lillebroren til kameraten min som er et år yngre enn han.(Vi er 19 begge to). Lillebroren til vennen min har med seg noen venner, og med engang vi kommer frem sitter hun seg med å flørter med alle vennene hans faktisk. Jeg sitter faktisk rett bak, men det legger ho ikke merke til engang..Blir skuffa, siden alkoholen alltid ødelegger for oss, og stikker å legger meg. Kl 7 neste morgen blir jeg vekket av at kameraten min kommer opp og sier at han busta kjærestenmin og en gutt. Han hadde busta de på badet mens de stod å klina. Nå til spørsmålet..Hva skal jeg gjøre? Denne jenta er alt for meg egentlig, vi har det utrolig bra sammen, bortsett fra når det gjelder drikking, som hun nå har lovet å skjerpe seg nå..og gjør alt for å beholde meg. Dagen etter dette skjedde, ble hun også mye hyggeligere å være sammen med..blid hele tiden osv.(samtidig som hun var veldig lei seg for det som skjedde). Jeg har store problemet med å tilgi henne, føler at det blir helt feil av meg.. Men har så utrolig lyst til å at alt skal bli som før. Det er denne jenta jeg vil få hus og barn med, ingen andre. ;( Årsaken til at det skjedde sier hun var fordi han "Veldig frampå, og at vi hadde kranglet så mye i det siste". Så hun var også ærlig, samtidig som hun sier at ho ikke husker så mye, ettersom hun var drita. Hva skal jeg gjøre? Var forresten en konge start på ferien for meg, måtte sove i samme hus med fyren som var utro med dama mi i en heluke. Vær så snill å begrunn det dere eventuelt svarer. Du må vise at det er du som er sjef i forholdet. dette kan du gjøre på to måter: 1 - Dump henne 2 - Slå henne til lydighet Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 2 - Slå henne til lydighet Gud som jeg elsker alle svarene dine her.. Lenke til kommentar
muggsopp Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 2 - Slå henne til lydighet Gud som jeg elsker alle svarene dine her.. Men de er jo treffsikre og garantert å gi en løsning på problemet.. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Vell. Spørsmålet er om hun faktisk hadde forsvunnet etter det eller gått helt berserk og blitt hundre ganger værre Jeg tipper på det siste. Lenke til kommentar
muggsopp Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Vell. Spørsmålet er om hun faktisk hadde forsvunnet etter det eller gått helt berserk og blitt hundre ganger værre Jeg tipper på det siste. I så fall slås tøsen til lydighet en gang til.. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Du høres ut som en meget koselig kar med herlige verdier innen forhold Lenke til kommentar
muggsopp Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Du høres ut som en meget koselig kar med herlige verdier innen forhold vel, når tøsa er utro, har hun fortjent en tilsvarende reaksjon. At jeg velger å forfekte å slå kvinnen til lydighet er av bekvemmelighetshensyn. Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Hvis jeg var i samme situasjon som deg og typen min hadde vært utro i fylla, ville jeg nok avslutta forholdet. Er i utgangspunktet ikke så fan av alkohol da jeg er "treningsnarkoman", men ser heller ikke vitsen med å drikke når det bare kommer vondt ut av det. Uansett, jeg ser at du nevner i innlegget ditt at hun betyr alt for deg så jeg regner med du gjerne vil beholde henne. Utroskap er ikke 100% utilgivelig for meg så lenge at det skjer èn gang. Skjer det fler ganger derimot, er det for meg, utilgivelig. Mitt forslag til deg er å gi henne et ultimatium: deg eller alkoholen? Hvis hun allikevel oppfører seg som en komplett idiot i fylla og er utro og sårer deg, hvorfor drikke? Alkohol er ikke bra for kroppen, man kan ha det morsomt med deg også, men i for store mengder husker man som regel ikke morsomhetene uansett. Det er ellers bare fordeler med å kutte det ut så hun bør jo gi det opp for deg, sant? Lenke til kommentar
muggsopp Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Hvis jeg var i samme situasjon som deg og typen min hadde vært utro i fylla, ville jeg nok avslutta forholdet. Er i utgangspunktet ikke så fan av alkohol da jeg er "treningsnarkoman", men ser heller ikke vitsen med å drikke når det bare kommer vondt ut av det. Uansett, jeg ser at du nevner i innlegget ditt at hun betyr alt for deg så jeg regner med du gjerne vil beholde henne. Utroskap er ikke 100% utilgivelig for meg så lenge at det skjer èn gang. Skjer det fler ganger derimot, er det for meg, utilgivelig. Mitt forslag til deg er å gi henne et ultimatium: deg eller alkoholen? Hvis hun allikevel oppfører seg som en komplett idiot i fylla og er utro og sårer deg, hvorfor drikke? Alkohol er ikke bra for kroppen, man kan ha det morsomt med deg også, men i for store mengder husker man som regel ikke morsomhetene uansett. Det er ellers bare fordeler med å kutte det ut så hun bør jo gi det opp for deg, sant? Å slå tøsa til lydighet eller det litt mindre voldsomme være autoritativ og gjøre det lkart for jenta at det der ikke er tillatt i forholdet, gjør nok bedre sus. Fyren har, ved å sitte passiv og ikke gjøre noe med det der og da, gitt passivt aksept for jentas tøseri. Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Å slå tøsa til lydighet eller det litt mindre voldsomme være autoritativ og gjøre det lkart for jenta at det der ikke er tillatt i forholdet, gjør nok bedre sus. Fyren har, ved å sitte passiv og ikke gjøre noe med det der og da, gitt passivt aksept for jentas tøseri. Enten er du usæriøs eller så er du en skikkelig tragisk person. Håper på den første for din egen del... Kan ikke begynne å slå vett i alle som er "tøsete" Hvorfor er det slik at menn kan være utro og på diskusjoner som dette blir det tolket som helt greit og at de må få lov å leve litt, mens kvinner mottar respons som den over??? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Dump henne! Alkohol har en tendens til å fjerne "sperringer" vi har i hodet mot å gjøre ting vi vil men ikke har "lov" til. Så jeg har dumpet hun med en gang. du er bare 19, nesten ingen finner den rette når man er 19. og om hun er den rette så vet hun hva som må gjøres. jeg selv har nok gitt fyren en god omgang bank og gitt faen i tøsa og jengen og enten fortsatt ferien på et annet hotell eller bare flydd hjem. slike idioter har jeg ikke omgått meg med i en uke om jeg så fikk betalt for det. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Hvorfor er det slik at menn kan være utro og på diskusjoner som dette blir det tolket som helt greit og at de må få lov å leve litt, mens kvinner mottar respons som den over???Kan du komme med noen eksempler på dette? Jeg tror egentlig de fleste her er av oppfatning av at utroskap er utrolig idiotisk uansett kjønn. Lenke til kommentar
Gjest Guest_masa_* Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Takk for svar alle sammen! Jeg er ennå ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre. Men har egentlig bestemt meg for å slå opp med ho. Men tror ikke jeg kommer til å tørre å møte noen jenter ennå, fordi jeg hater å såre folk. :/ Lurer samtidig på hvordan jeg kommer til å reagere etterhvert hvis ho får jeg noen ny type. Er så rart å tenke på hvordan ting ender. Hadde ikke dette skjedd, kunne vi kanskje levd resten av livet sammen, fått barn osv.. Men pga dette, kommer det til å skje med ei annen jente istedenfor. :S Tenker ikke dere sånn hvis dere skal slå opp med dama/typen? Uansett, føler jeg må slå opp med ho. Sa som sagt den kvelden ho drakk, ikke drikk så mye. Og det gjorde, ho. Kameraten min så også at de flørtet sammen kvelden det skjedde, og når de trakk seg unna skulle han se hva som skjedde, og fant de på badet. Husker det siste ho sa til meg, fordi ho var oppe en tur mens jeg lå i senga. " Jeg elsker deg". 3-4timer etterpå er ho utro, hvem gjør noe sånt? Må forresten nevne at ho hadde styrta masse sprit osv, fordi de drev med noen leker. Lenke til kommentar
btk- Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Må forresten nevne at ho hadde styrta masse sprit osv, fordi de drev med noen leker. men daaaaa sååååååå - da er det jo forståelig. hvis du faktisk ikke skjønner at denne jenta ikke har tenkt å være sammen med deg resten av livet, så sliter du. Lenke til kommentar
Gjest mdsfds Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Må si jeg blir jævlig forvirra når jeg får de krokodilletårene, og hun sier at ho angrer så fælt og at ho alltid har drømt om en fremtid sammen med meg. Og det sier hun uten at vite at jeg også egentlig ville det, har ikke sagt det jeg skrev her til ho før. Lenke til kommentar
blabilobi Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Må si jeg blir jævlig forvirra når jeg får de krokodilletårene, og hun sier at ho angrer så fælt og at ho alltid har drømt om en fremtid sammen med meg. Og enda ville hun ikke ta til fornuft og drikke mindre enda du sa det ? Og attpåtill ligge med en random dude ? Lenke til kommentar
Gjest rretgdf Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Nei.. Ho klina, de pula ikke. Lenke til kommentar
Gjest kdsølk Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Ho blir sånn når ho drikker, vanskelig å snakke med..skal gjøre som ho vil osv. Men når ho ikke drikker , er alt perfekt. Har irritert meg lenge, men alltid tenkt at ho kommer til å vokse det av seg etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå