Gjest Guest_hmm_* Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Hei. Har nettopp kommet hjem fra sydentur med kjæresten. På denne turen var kjæresten min "utro". Saken er den at dama mi gjør veldig mye dumt når ho har drikki, og ho blir veldig "teit" for å si det sånn. Når ho drikker er ho kranglete, snakker med alle mulige folk, helt på g, virker som jeg betyr 0 for ho. Nok om det. Ettersom vi har hatt så mange krangler om drikking før, og at ho gjør ting hun ellers ikke ville gjort når hun drikker. Ba jeg hun skjerpe seg på dette før vi dro, samtidig som jeg også ba hun skjerpe seg i edru tilstand, fordi vi har hatt veldig mye krangler i det siste, og jeg følte at mye var hennes feil. Jeg sa til henne før vi dro at ho skulle viste litt innsats for at dette forholdet skal fungere, og at jeg ville at hun skulle vise hvor mye hun lksom likte meg. Dag 2 i syden drikker vi litt på byen med noen venner, jeg merker som vanlig at ho ikke tar det med ro, og at ho begynner å bli full. Sier det til henne, men hun gir faen og blir sur "ro deg ned, blabla". Kvelden fortsetter og vi går tilbake til huset vi har leid sammen med lillebroren til kameraten min som er et år yngre enn han.(Vi er 19 begge to). Lillebroren til vennen min har med seg noen venner, og med engang vi kommer frem sitter hun seg med å flørter med alle vennene hans faktisk. Jeg sitter faktisk rett bak, men det legger ho ikke merke til engang..Blir skuffa, siden alkoholen alltid ødelegger for oss, og stikker å legger meg. Kl 7 neste morgen blir jeg vekket av at kameraten min kommer opp og sier at han busta kjærestenmin og en gutt. Han hadde busta de på badet mens de stod å klina. Nå til spørsmålet..Hva skal jeg gjøre? Denne jenta er alt for meg egentlig, vi har det utrolig bra sammen, bortsett fra når det gjelder drikking, som hun nå har lovet å skjerpe seg nå..og gjør alt for å beholde meg. Dagen etter dette skjedde, ble hun også mye hyggeligere å være sammen med..blid hele tiden osv.(samtidig som hun var veldig lei seg for det som skjedde). Jeg har store problemet med å tilgi henne, føler at det blir helt feil av meg.. Men har så utrolig lyst til å at alt skal bli som før. Det er denne jenta jeg vil få hus og barn med, ingen andre. ;( Årsaken til at det skjedde sier hun var fordi han "Veldig frampå, og at vi hadde kranglet så mye i det siste". Så hun var også ærlig, samtidig som hun sier at ho ikke husker så mye, ettersom hun var drita. Hva skal jeg gjøre? Var forresten en konge start på ferien for meg, måtte sove i samme hus med fyren som var utro med dama mi i en heluke. Vær så snill å begrunn det dere eventuelt svarer. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Jeg kan bare svare ut ifra hva jeg selv ville gjort, og jeg kunne ikke levd med i ei jente som overhodet ikke er til å stole på i fylla, og som i tillegg selv ikke skjønnner at hun må begrense drikkinga eller slutte helt. Virker ikke som at hun respekterer deg når hun gjør dette rett etter at dere har snakket om det. Eksen min var omtrent som dama di, bare at hun ikke var utro som jeg vet om. Det er et helvete. Endret 17. august 2009 av Kloever Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Hun virker desverre ikke like glad i deg som hun sier. Det virker som hun tar ekstra lett på deg, og behandler deg som om hun har deg tvinnet rundt lillefingeren. Er dette noe som har skjedd før, eller er det første gang? Hva du skal gjøre er litt vanskelig å si, og er noe du selv må finne ut av. Men kan hjelpe deg litt på vei ved å si at du skal finne ut av om dette utroskapet er noe du kan klare å leve med. Kan du klare å stole på henne igjen? Og kan du klare å la forholdet fortsette uten at dette vil gnage på deg og følelsene dine i fremtiden. Du sier at dette er jenten du vil tilbringe resten av livet ditt med. Vil du virkelig det når hun behandler deg som du ikke eksisterer hver gang hun får litt alkohol i blodet? Samtidig må du gjøre det veldig klart for madammen din at du ikke er en tøffel som hun kan gjøre hva hun vil med. Klarer hun ikke å holde seg til bare deg, er hun ikke verdt tiden din. Hadde jeg vært deg, så hadde jeg nok dumpet henne. Etter som du hørte dette fra kameraten din, i stedet for at du hørte det fra henne kan du ta det som et hint om at hun ikke angret rett etter det hadde skjedd. Og mes sansynlig er det ikke første gang dette har skjedd når du ikke var der.. Desverre.. Lenke til kommentar
Gjest Guest_fafa_* Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Hei, takk for svar. Smurfstafa: Nei, det er nettopp det jeg føler også. Ho sier ho er så glad i meg, men det føltes ikke sånn. Bortsett fra nå etter ho var utro, nå føler jeg at hun er skikkelig forelsker i meg, og utrolig redd for å miste meg. Ho sier det plutselig gikk opp for ho hvor mye jeg betydde for ho, og at jeg betyr alt for ho. Og at ho er så redd for at jeg skal finne meg noen andre, som ho tror jeg kommer til å gjøre med engang hvis jeg slår opp. Jeg lurer faktisk selv på det du sier, ho har jo vært drita mange ganger på fest uten meg. :S Og vi har vært uvenner flere ganger når hun var vært på fest uten meg. Men jeg skal bruke dagene fremover for å finne ut om jeg kan stole på henne igjen. Tenkte jeg skulle ta meg en tur på byen og møte noen jenter, og se om jeg fortsatt ikke får henne ut av hodet mitt. Ho har faktisk gjort dette engang før, kysset en gutt på munnen.. Lovte at ho aldri skulle gjøre det igjen. Lenke til kommentar
Mez Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Dump dama. Finnes mange jenter der ute. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Alle trådene på forumet jeg har lest som har med utro å gjøre er at ''dama'' er utro. Mest jenter.. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Alle trådene på forumet jeg har lest som har med utro å gjøre er at ''dama'' er utro. Mest jenter.. Flest gutter på forumet som poster, så ikke så rart. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Alle trådene på forumet jeg har lest som har med utro å gjøre er at ''dama'' er utro. Mest jenter.. Tenk deg om, da. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg tror jeg hadde banka han fyren så grundig... Også hadde jeg drukket meg veldig veldig full. Også hadde jeg dratt hjem og gitt veldig faen i dama. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg tror jeg hadde banka han fyren så grundig... Også hadde jeg drukket meg veldig veldig full. Også hadde jeg dratt hjem og gitt veldig faen i dama. Thats how a real man deals with it. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Du er tydeligvis en tøffel, så rett måte for deg å takle det på er å bare fortsette å la hun gjøre som hun vil, så får du bare bite det i deg. For du kommer ikke til å dumpe hun. En annen mulighet er jo å dumpe hun. Jeg hadde ikke sett noen annen løsning på det. Hun var i godt humør etter hun hadde vært utro mot deg. Det var jo en merkelig reaksjon. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg hadde dumpa dama. Det at hun er utro viser hvor mye hun bryr seg om deg. For meg er utroskap helt utelukket, selv i fylla. Det er sansynligvis bedre jenter for deg enn henne! Vis at du ikke er noe leketøy, og at ting får konsekvenser. Jeg ville ikke tatt hun tilbake heller, kanskje hun lærer seg at man ikke skal være utro. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Det virker som de som elsker å dra til Syden for å drikke seg fulle, har en spesiell form for personlighet som harmonerer dårlig med troskap. Det er ugunstig å være sammen med en slik person, med mindre man aksepterer å dele ham/henne med flere andre. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Du er pussy om du fortsetter med henne. Tøffel, som dette geniet sier; Du er tydeligvis en tøffel, så rett måte for deg å takle det på er å bare fortsette å la hun gjøre som hun vil, så får du bare bite det i deg. For du kommer ikke til å dumpe hun.En annen mulighet er jo å dumpe hun. Jeg hadde ikke sett noen annen løsning på det. Hun var i godt humør etter hun hadde vært utro mot deg. Det var jo en merkelig reaksjon. Følelser er følelser. Du finner dem igjen for ei annen. Lenke til kommentar
Gjest mkl Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Vet jeg burde slå opp. Men ho er en så søt og god person egentlig... Ho har mye problemer hjemme, og hvis vi slår opp er jeg redd for at alt skal gå til h for henne. Jeg tenker slik: Vi fortsetter å være sammen: Får bra utdannelse begge to, hus, barn osv Jeg slår opp: Hun dropper ut av skolen, begynner å drikke enda mer, blir etterhvert sammen med en drittsekk, lever resten av livet på trygd.. Har ikke lyst til å ha det på samvitigheten. Jeg får en skikkelig rar følelse i kroppen når jeg tenker på slå opp med ho, og vite ho ikke er min lenger. Samtidig som jeg har lyst til å finne meg ennå en heit dame. Er det ingen av dere som har vært i samme situasjon? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Så, spørsmålet er egentlig om du kan leve med at hun puler andre gutter i fylla? Kanskje du skal bare be om å få være med på moroa og godta at hun oppfører seg sånn? Men personlig så tror jeg at jeg i din situasjon og med de følelsene du har så hadde jeg prøvd å dratt fra henne for å framskaffe en reaksjon, bryr hun seg ikke og prøver å kjempe for deg så er det bare å drite i henne. Så, ta avstand i alle fall og se hva som skjer. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Dump henne. Er hun ikke til å stole på i fylla, så er hun ikke til å stole på i edru tilstand. Ferdig med saken, gi faen. Lenke til kommentar
Gjest Slicric Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 OJ OJ OJ OJ OJ! Beklager å måtte være den som sier dette.... Skjerp deg! Ikke la denne kjipe kjerringa tråkke på deg!!!!!!! Hun vil finne måter å teste deg på jevnt å trutt fremover, og om du ikke sier klart ifra (aka dumper rævva hennes) så har du mange flere kjipe opplevelser i vente desverre... Finnes jo milliarder av damer i verden og du finner garantert bedre dame en dette Tror forresten du skulle tatt deg en titt her : http://korthuset.vgb.no/ Disse folka kan tingene sine Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Du skal ikke bære hun på dine skuldre for resten av live, trådstarter. Du skal ikke holde ut med en dame som ikke respekterer deg fordi uten deg så tror du livet hennes går i dass. That's karma, bitch, leit for hun, da skulle hun behandlet deg bedre. Hun er 19 år, og regnes da som voksen, ikke behandle henne som en liten unge. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hvorfor bruke tid på en alkoholisert hore med psykotiske tendenser og falsk empati ? Jeg bare spør.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå