Pysj Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Om ikke lenge kan du få menyene til HTC Hero på forgjengeren Magic. Les mer Lenke til kommentar
Fleipolini Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Om ikke lenge kan du få menyene til HTC Hero på forgjengeren Magic. Les mer Men, når kommer testen deres av Hero?? Mobilen.no kom med sin test for 2 uker siden! Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Er det egentlig vits å gi oss noen forhåpninger når datoen kun gjelder kunder med en spesiell operatør i TAIWAN?! Dessuten har det vel lenge vært mulig å laste inn Hero-ROMen på MAgic? Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) @cmyrland, ifølge GSM-arena er dette fult mulig "Considering the small gap between Magic's and Hero's unsubsidized prices, the choice between the two is undoubtedly in the Hero's favor - especially since they share most of their disadvantages. The Hero not only sports a shinier and smoother UI but also has a few features the Magic is short of (like tethering enabled by default, multi-touch support and a better still camera). Of course, you can get some of those benefits just by installing a modded Hero ROM on your G1/Dream or Magic." http://www.gsmarena.com/htc_hero-review-382p10.php Edit: Googling gjør meg ikke noe smartere på om noe uoffisielt allerede er released ... Endret 17. august 2009 av Geirern Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Finnes Hero ROM's for Magic ja.. Sjekk her.. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Finnes Hero ROM's for Magic ja.. Sjekk her.. Jeg har ikke fått den der til å fungere på min... er det noen som har klart det? Lenke til kommentar
DeadlyPerfection Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Den guiden er for 32B modeller, de som selges i norge er 32A. Se: http://androidforum.no/forum/viewtopic.php...27&p=48#p48 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg