Rescue me Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Har så sykt ondt i en tann og var ingen time å få før fredag . Noen som har tips mot hva som hjelper mot tannverk? Nå gjør det bare så sykt ondt at jeg ikke får sove, har sovet en time i natt. Endret 17. august 2009 av Kun10kr Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Smertestillende tabletter hjelper vel litt ? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Smertestillende tabletter hjelper vel litt ? Kjedelig at jeg ikke har det, må springe bort på butikken å kjøpe . Andre tips? Lenke til kommentar
enator Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 börste tenner funker, tannkrem har en viss bedövende effekt ved smerte. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Skyll den klagende tanna i sprit. Minst 40%. 60% er bedre, men jævligere. Det hjelper for meg hvertfall. Utenom det så anbefaler jeg ibux. Kanskje også kombinert med paracet. Mens du først er på apoteket så kan du kjøpe Dentinix. Det er sånn du smører på gummene til unger som får tenner. Det smaker hoggorm, men det bedøver ganske bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå