MSg Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Det har lenge blitt yttret ønske om et nytt treff hos MSg, så derfor lager jeg en liten tråd for dette. Først: dette vil bli et treff i samarbeid med Forening1, så medlemmer her slipper å betale så fryktelige mye for maten. Utenforstående er fortsatt velkommen til å delta, men må regne med å måtte betale litt mer for mat o.l. Så, kan ikke folk komme med forslag til når de ønsker å ha en samling, og ikke minst om det er interessant, så ser vi hva som skjer? Edit/oppdateringer: 01 - Torger ønsker treff etter 20. september. Endret 17. august 2009 av MSg Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 For min del hadde det vært awesome med et treff etter 20.september, da jeg får lønning denne dagen, og augustlønninga blir blåst vekk med en gang Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg syns i utgangspunktet det er litt lenge til, men jeg forstår jo såklart det her med lønning og at det blir lettere å planlegge i god tid. Så vidt jeg veit er det bare den første helga i september som er utelukka for min del, da skal jeg servere i et bryllup. Ellers er jeg veldig klar for treff! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Foreningstreff; det er det som planlegges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå