MSg Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Tenkte jeg skulle lage en tråd for dette fantastiske spillet slik at man kan dele erfaringer, komme med tips eller bare få hjelp hvis man står fast. Har selv rundet spillet rundt 20 ganger og blir aldri lei. Neverhood er et eventyrspill hvor du må løse en del innfløkte puzzles for å få tak i hele historien til Willie. Spillet går på kampen mellom det gode og det onde samt. Spillet er laget i leire og inneholder en del humoraspekt som man ikke finner i andre spill. F.eks: spis frukt tre ganger fra "fluesopptreet" og se hva som skjer. Så, flere som har prøvd dette fantastiske spillet? Neverhood-themet: Endret 17. august 2009 av MSg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Gleder meg til å spille videre i dag, men etter det du sa om lyder og lignende har jeg mine antagelser på at jeg kommer til å fomle litt. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Haha, ja :b Spoiler: Det er spesielt et sted over en viss bro du må trykke litt og notere en lyd :b Men skal ikke spolere noe mer nå. Ville bare gjøre deg oppmerksom Lenke til kommentar
System-log.com Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg forsøkte å installere dette spillet i helgen. Ikke bare bare Fant en løsning though : Installere Neverhood på Windows XP Et fantastisk spill.. helt frem til jeg datt opp i hullet som jeg ble advart mot "If you fall in here, you will die!" - og ganske riktig - rulletekst! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Husker jeg digga dette spillet da det kom. Pappa og jeg kunne sitte i timesvis å spille. Tror jeg har det liggende enda. Får finne det neste gang jeg er hjemme og prøve det på nytt. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå