MixedProphecy Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Hei.. jeg har en helt ny nokia 5800. Det jeg lurer på om jeg kan legge inn vidoer som er vanlige dvd. Hjelp Lenke til kommentar
angelheart98no Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg bruker programmene AnyDvd til å rippe dvd-en over til pc og CloneDVDmobile til å tilpasse den rippede filen for mobilen(konvertere til riktig format og størrelse) Du finner begge på www.slysoft.com. De har gratis prøveversjoner. Etter at du har gjort dette, må du dra filen over på mobilens minnekort, antageligvis i masselagringsmodus(du får dette spørsmålet når du kobler USB-kabelen til tlf og pc) Lenke til kommentar
MixedProphecy Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 Jeg bruker programmene AnyDvd til å rippe dvd-en over til pc og CloneDVDmobile til å tilpasse den rippede filen for mobilen(konvertere til riktig format og størrelse)Du finner begge på www.slysoft.com. De har gratis prøveversjoner. Etter at du har gjort dette, må du dra filen over på mobilens minnekort, antageligvis i masselagringsmodus(du får dette spørsmålet når du kobler USB-kabelen til tlf og pc) ok Lenke til kommentar
MixedProphecy Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 Jeg bruker programmene AnyDvd til å rippe dvd-en over til pc og CloneDVDmobile til å tilpasse den rippede filen for mobilen(konvertere til riktig format og størrelse)Du finner begge på www.slysoft.com. De har gratis prøveversjoner. Etter at du har gjort dette, må du dra filen over på mobilens minnekort, antageligvis i masselagringsmodus(du får dette spørsmålet når du kobler USB-kabelen til tlf og pc) ok men hvilken modell passer til nokia 5800? Lenke til kommentar
angelheart98no Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg konverterer til mp4, det vil si Nokia og N93/N95. Lenke til kommentar
MixedProphecy Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 Jeg konverterer til mp4, det vil si Nokia og N93/N95. ok men er programmet sikkert det vil si aet det funker Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Du må konvertere til mp4 eller 3GP for å spille dem av med mindre du har programvare som takler andre formater. Lenke til kommentar
MixedProphecy Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 Du må konvertere til mp4 eller 3GP for å spille dem av med mindre du har programvare som takler andre formater. men når jeg var nesten helt ferdig så kom det en feilmelding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå