Gå til innhold

hjelp ossen legger jeg inn vidoer.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker programmene AnyDvd til å rippe dvd-en over til pc og CloneDVDmobile til å tilpasse den rippede filen for mobilen(konvertere til riktig format og størrelse)

Du finner begge på www.slysoft.com.

De har gratis prøveversjoner.

Etter at du har gjort dette, må du dra filen over på mobilens minnekort, antageligvis i masselagringsmodus(du får dette spørsmålet når du kobler USB-kabelen til tlf og pc)

Lenke til kommentar
Jeg bruker programmene AnyDvd til å rippe dvd-en over til pc og CloneDVDmobile til å tilpasse den rippede filen for mobilen(konvertere til riktig format og størrelse)

Etter at du har gjort dette, må du dra filen over på mobilens minnekort, antageligvis i masselagringsmodus(du får dette spørsmålet når du kobler USB-kabelen til tlf og pc)

ok
Lenke til kommentar

ok

men hvilken modell passer til nokia 5800?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...