collector Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 hei... jeg har en mp3 fil på 21sekunder, så lurte jeg på hvordan jeg kan få den samme sangen til å spilles om og om igjen 10 ganger så d blir en lang sang....håper dere kan svare på d her... :o Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 hei... jeg har en mp3 fil på 21sekunder, så lurte jeg på hvordan jeg kan få den samme sangen til å spilles om og om igjen 10 ganger så d blir en lang sang....håper dere kan svare på d her... :o bruk feks musicmatch og gjør mp3- filen om til wav. bruk lydinnspilling i windows og legg sangen 10 ganger etter hverandre. Lagre og gjør deretter wav. filen om til mp3 igjen :wink: Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Mediaplayer -> options eller noe skit. så LOOP playback. (eller infinity) Gjorde dette før husker jeg. LOLOL!!!!!!! Du må ha det gøy med den ene sangen. Hvilken er det?? HAHA. Mvh. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Er bare å trykke repeat knappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå