oslofreak Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Hepp! Broren min har gått til anskaffelse av Guitar Hero: World Tour med fullt orkester. Dessverre så er jeg ikke særlig fornøyd med Guitar Hero gitaren da jeg selv er vant med Rock Band versjonen (spilt en del før på Xbox hos kamerater), og vil gjerne kjøpe inn en ekstra gitar. Problemet er at jeg har vært innom 8 ulike forretninger i Oslo, ingen har Rock Band gitar til PS3. Jeg har også forsøkt søke på nett, men med ganske dårlig resultater her og (de fleste har ikke på lager, og planlegger ikke å bestille). Er det noen som vet en sjappe som har? Foretrekker butikk, men kan bestille fra nett hvis nødvendig... Takker! Lenke til kommentar
Freddie_W Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Noen Rema 1000 butikker selger til 399.-, Gitar med Legens Of Rock spillet. Billigste jeg veit om. Lenke til kommentar
oslofreak Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Rema 1000? Jaha, det var vel ikke akkurat butikken jeg forventet å høre, men... Vet du om noen konkrete Rema 1000 som har det i Oslo-området? Jeg kan ikke huske at den som er her jeg bor noensinne har hatt særlig til spill, vet ikke om så mange andre heller. Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
nipton Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) http://www.joystiq.com/Instrument-Compatibility-Matrix/#PS3 Du kan bruke flere enn bare rock band sine guitarere Desverre så hadde spaceworld GH 3 Paul les guitarn til 99kr før 2 uke sia.. kjøpte en.. så hva de 199kr 1 uke siden.. så ble de borte :/ Endret 17. august 2009 av nipton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå