bo00 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Er ute etter en ny parfyme. Har liksom aldri brukt det før men tenkte det var på tide å finne seg en. Noen tips? Jeg er gutt btw. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Bruker en parfyme som heter Calvin Klein One, den syns i alle fall jeg er ekstremt god. Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Personelig elsker jeg jean paul galtier. En klassiker! Dra til en butikk der de selger parfyme og prøv self Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Dra til en butikk og lukt deg frem. Det kan være greit å kjøpe en mindre flaske, så slipper du å sitte igjen med masse parfyme den dagen du vil prøve noe annet. Selv bruker jeg Lacoste Pour Homme og Hugo av Hugo boss. Diesel fuel for life liker jeg også veldig godt! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) I frykt for å støte noen her viol jeg anbefale deg sterkt å ligge unna Jean Paul da den er brukt av veldig mange og er litt ''oppbrukt''. Hvor gammel er du, og hvordan stil har du? Det kan ha noe å si. Selv bruker jeg Armani Code som jeg har fått mye bra tilbakemeldinger om Din personlige kroppslukt kan også være avgjørende for om en parfyme er god eller ikke. Endret 19. august 2009 av Ferchie Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hvor gammel er du? Hvilken stil har du? Vil du ha en frisk duft? En mørk maskulin duft? En du skal bruke dagligdags eller til fest? Lenke til kommentar
bo00 Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Er 17 år. Har vell litt prepy stil..i think. Vil ha en frisk duft til hverdagsbruk. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Da vil jeg anbefale deg å prøve Gucci Pour Homme II. Synes den er nydelig, og ikke noe alle de andre fjortissene bruker. YSL - L'Homme til mer festbruk. Da har du to vannvittig gode og sikre parfymer. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Kjøpte selv armani code. Den kosta jo flesk (overkant av en halv høvding) men synes den lukta bra. Lenke til kommentar
SML Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å kjøpe Christian Dior: Higher Energy Toppnoten lukter ganske sterk i 1-2 minutt men etter det lukter det dritgodt Lenke til kommentar
pesa Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 I frykt for å støte noen her viol jeg anbefale deg sterkt å ligge unna Jean Paul da den er brukt av veldig mange og er litt ''oppbrukt''. Hvor gammel er du, og hvordan stil har du? Det kan ha noe å si. Selv bruker jeg Armani Code som jeg har fått mye bra tilbakemeldinger om Din personlige kroppslukt kan også være avgjørende for om en parfyme er god eller ikke. Den er bare best!! Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg vill anbefale Hugo Boss Pure, den lukter drit godt ! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Armani Diamonds eller YSL L'Homme er mine favorittet Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Calvin Klein Euphoria er ganske god, syns jeg Anbefales Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 For tiden bruker jeg Gucci by Gucci mye, den sammen med Armani Attitude og Versace Pour Homme er mine favoritter Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Calvin Klein Euphoria er ganske god, syns jeg Anbefales Er herreduften noe ala den for det mostatte kjønn? Isåfall må den være brukbar Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Prøvde Jean Paul Gaultier idag og jeg bare elsker lukten. I tillegg elsker kjærsten min den å. Om den er oppbrukt gir jeg faen i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå