waters2k Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Dama mi har en Acer maskin som ikke Bluetooth fungerer på, har sjekka i enhetsbehandlig og den er heller ikke synlig der. Trykker jeg på BT knappen kommet det opp et bt ikon med kryss over, prøvd å legge inn drivere men det går heller ikke. Sjekka i Bios men finner ikke noe der heller? Noen med tips om hva jeg bør se og gjøre her ? Link til pc: Acer Lenke til kommentar
PoW Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Det står på informasjonssiden at den ikke har Bluetooth. Lenke til kommentar
waters2k Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Det står på informasjonssiden at den ikke har Bluetooth. Hmm.... Det må jeg ha oversett, men hva er bluetooth knappen til da ? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Sikker på at det ikke er Wifi-knapp da? Hvordan ser logoen ved knappen ut? Lenke til kommentar
waters2k Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Sikker på at det ikke er Wifi-knapp da? Hvordan ser logoen ved knappen ut? Er Bluetooth logo faktisk, men har kjøpt en bluetooth dongle i dag for jeg gidder ikke å kødde mer. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Acer har nokre modeller der det går an og få han me buetoot men ikkje alle har det. Du kunne nok få ein annan modell av pc-en der det var bluetoot. Merkeleg frå Acer sin side!!!!! Lenke til kommentar
waters2k Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Acer har nokre modeller der det går an og få han me buetoot men ikkje alle har det. Du kunne nok få ein annan modell av pc-en der det var bluetoot. Merkeleg frå Acer sin side!!!!! Jeg løste problemet med å kjøpe en bluetooth dongle, dette fungerer veldig bra så da er vel saken løst og godt er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå