idukjent Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 hei.. jeg har lett litt rundt på nettet etter et program såm gjør de mulig og åpne programer på datamaskinen ved hjelp av stemmen. slik at hvis du sier feks: "google" så åpnes forsiden til google... fårstår jo at jeg må legge inn komandoene på fårhånd. takk for alle svar. raskt Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Lifehacker har en artikkel om temaet, kanskje du finner noe der Endret 16. august 2009 av w0bni Lenke til kommentar
idukjent Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 (endret) skal prøve de takk fikk de ikke til og virke flere forslag? eller noen som har fått de til? ## dobbelpost slått sammen av ilpostino ## Endret 18. august 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Last ned Voice Activated Command Software, og eksperimenter med det. Linken hos instructables var feil Lenke til kommentar
idukjent Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 (endret) kansje de hjelper men har på følelsen av at de er noe med vista. får denne meldingen når jeg tester programmen SAPI failed to initialize. this application may not run correctly ## dobbelpost slått sammen av ilpostino ## Endret 18. august 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Du laster ned Vista-versjonen, right? Lenke til kommentar
idukjent Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 (endret) ja. men skal prøve igjen prøvde de nå. fikk ikke till og starte vac system. komm bare feil mellinger har du fått de till og virke selv? ## dobbelpost slått sammen av ilpostino ## Endret 18. august 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Kjører desverre Linux på denne pcen, så får ikke testet det ut akkurat nå. Kan ta en titt på det i morgen Lenke til kommentar
idukjent Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 (endret) takk,,, hadde vert fint å fått dette årdna slikk som de var før.. men husker desvere ikke navnet på programme. men bare jeg finner noe som virker er jeg fornøyd ## dobbelpost slått sammen av ilpostino ## Endret 18. august 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 jeg har slått sammen endel dobbelposter i denne tråden. hvis dere har en oppdatering til noe dere nylig har postet og ingen har postet etter deg bruk rediger-knappen for å endre innlegget istedenfor å legge til nytt innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå