Kamelot Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Først må jeg si at jeg tidligere skydde Norton som pesten. Nå har jeg i over 3 måneder hatt Norton 360 Premier Edition v. 3.0 innstalert på alle mine 3 pcer(2 bærbare og en stasjonær). Inntrykkene jeg har er bare posivtive. Det er enkelt, smålekkert og ikke minst: Ingen mas, bruker nesten ikke resurser og ingen problemer. Jeg merker ikke at jeg har programmet innstalert en gang. Prisen er jo heller ikke så skrekkelig, 799,00 kr for lisens til 3 pcer. Her må jeg si at Norton har gjort mye riktig. Eller hva mener dere? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Ser ingen grunn til å bruke det når eg veit det finnes bedre variantar på markedet. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Norton har kommet seg utrolig i det siste, siden 360. Men jeg har ikke behov for et så tungt og avansert antivirus, MBAM holder i massevis. Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Jeg testet det tidlig i høst og satt igjen med samme konklusjonen. Det er lettkjørt, lite mas, lett og konfigurere slik jeg vil ha det, tar faktisk virus ganske bra (se test på www.av-comparatives.org) også er det som du sier veldig enkelt og pent design som gjør at du kommer deg dit du skal uten alt for mye styr. Det gikk også passe kjapt og installere og uinstallere programmet, men de reklamerer med at det bare tar 1 minutt, noe som sikkert er tilfelle viss du setter 3 SSD disker i raid 0. Eneste de har bommet på er brannmuren, den er veldig brukervennlig (merket den ikke i det hele tatt), men den er i gjengjeld veldig dårlig til og være en brannmur. Så du får altså ikke i både pose og sekk her. Så konklusjonen min var at viss dette hadde vært gratis hadde jeg kommet til og brukt det, men siden jeg har andre ting og bruke pengene mine på så kjører jeg Avira nå. @Gavekort Jeg vil ikke anbefale deg og bare kjøre MBAM siden dette mangler diverse funksjoner som er essensiell for sikkerheten, slik som realtime (noe som er med i betalversjonen, men som ikke fungerer optimalt), søking i mailer osv. Endret 17. august 2009 av Pizzaen Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Nå er ikke jeg av typen som finner masse skrot, så jeg har ikke behov for annet. Mbam, combofix og hijackthis er alt jeg trenger. Lenke til kommentar
oldis Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Ser ingen grunn til å bruke det når eg veit det finnes bedre variantar på markedet. Bruker selv AVG Free, men synes den begynner å bli vel ressurskrevende. Hvilke "andre varianter" hadde du i tankene? Noe mot å dele med deg? Lenke til kommentar
Kamelot Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Takker for mange gode svar her:) Godt mulig at brannmuren kan være litt "enkel". Men noe må man alltids forbedre. Det finnes vel ingen program som er perfekte. Da hadde vel valget vært enkelt. ikke sant? Men Norton skal ha ros for at de har forbedret sine produkter med mange hakk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå