[email protected] Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Når ladekabelen står i laptopen så lader den og batterilyset (det som er i midten mellom på lyset og jobbe lyset..) lyser konstant. Men etter en stund begynner batterilyset å blinke og laptopen lader ikke. Vis jeg napper ut batteriet og setter det inn igjen, funker det greit i 1 min, og så er det stopp igjen. Forslag til hva som er feil? Noe jeg kan fikse selv, eller må jeg sende den inn IGJEN og vente 1 mnd? Gjelder en Hp Pavilion dv5.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Vet mange av mine venner har hatt store problemer med bærbare HP maskiner, enten er batteriet ødelagt, eller så er ladderen ødelagt. Anbefaler deg å kjøpe deg ny bærbar pc, har hatt min i over ett år og har ikke hatt ett problem. Har en Multicom Kunshan M860. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Vurderer det ja.. Men har fortsatt garanti på den, så vil isåfall fikse feila og selge pc'n Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Kan det være så enkelt som at den begynner å blinke, for å fortelle at batteriet er ferdig ladet, og laderen slår over på vedlikeholdslading ? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Batteriikonet i hjørnet nederst er nesten tomt og pc'n skrur seg av ikke lenge etterpå at jeg napper ut strømmen, så tviler på det altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå