Senyor de la guerra Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Kort fortalt: etter at jeg stekte laks til middag på fredag har leiligheten stinket av fiskelukt. Hvordan får jeg bort denne lukten, og nei, jeg aner ikke hvor i leiligheten lukten kommer fra. Trenger hjelp raskt... Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Vask med grønnsåpe? Grundig Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Har du kasta alle rester osv? I så fall er det litt lufting som skal til. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Har vasket kjøkkenbenken opptil flere ganger med zalo. Og søpla er tatt ut, luftet også i hele natt. Hjalp lite Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Inni skap, sprekker i kjøkkeninnredningen der "saften" til laksen kunne ha dratt? Fisk etter noen dager lager en helt jæææævlig lukt når bakteriene kommer til scenen. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Tja .. du kan jo prøve å sette ut noen boller/kar fylt med 35% eddik rundt omkring i rommene der det lukter. Mange som har hell med dette for fjerning av lukt som f.eks sigarett/tobakk lukt. Lenke til kommentar
VroD01 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Sjekkpunkt: - Kva brakte du fisken inn på kjøkkenet med? - Kva tilberedte du fisken med og på? - Sjekke steikepanne og ventilator. - Sjekke i kroker og kriker runt og mellom kjøkkenbenk. - Bestikk, fat og eventuelle rester. - Har det vært hull på embalasje eller søppelpose, vask gulv, søppelbøtte og kjøleskap. Tips: Ikkje lag mat med sterk lukt som kan blande seg med fiskelukta. Det blir eit H"#¤ Lykke til! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 jeg har da stekt fisk mange ganger i panna. aldri opplevd at det har begynt å stinke. merkelig Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 jeg har da stekt fisk mange ganger i panna. aldri opplevd at det har begynt å stinke. merkelig Ikke jeg heller Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Du må ha sølt litt fiskesaft Har stekt fisk flere ganger å da tar det bare 1 times tid så er matlukta ute av huset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå