Gå til innhold

Klagemuren for dårlige filmer

vikingkylling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var vel også en tråd for frustrasjon over dårlige filmer generelt?

Jeg kan da begynne med å nevne alle filmer som ender med "Movie"

Sjelden man ser noe så dårlig som "Epic Movie" - hvorfor man i det hele tatt ser det når man vet det er av samme regissør som "Scary Movie" er vel også et godt spørsmål.

Lenke til kommentar

Sjelden man ser noe så dårlig som "Epic Movie" - hvorfor man i det hele tatt ser det når man vet det er av samme regissør som "Scary Movie" er vel også et godt spørsmål.

Det er ikke samme regissør som har laget Epic og Scary Movie. Den første Scary Movie filmen ble regissert av Keenen Ivory Wayans og han er av og til ansvarlig for ting som er litt bra. En annen som har regissert en Scary Movie film er David Zucker som har laget bra saker. Så det å avfeie en regissør bare fordi han står bak en film som ender med Movie blir litt feil med andre ord.

Lenke til kommentar

Det var meningen, ja. :)

Jeg likte den første Scary Movie, men sikkert mest fordi den var den første til å parodiere skrekkfilmer. Den tredje var også meget bra takket være Charlie Sheen, men resten er stinkere. Har sett altfor mange andre slike filmer, men heldigvis ikke betalt for så mange av dem. Unntaket er Meet The Spartans, men jeg kjøpte den og en sekspakning samtidig fordi de hadde den på tilbud på Narvesen til en femtilapp eller noe sånt. Jeg burde heller spart pengene til et part bokser til. Jeg satt nesten og skjemtes på vegne av skuespillerne flere ganger. Man kan gjøre mye for penger, men det får faen meg være grenser... :p

Lenke til kommentar

Den første Scary Movie filmen var grei nok, likte blant annet denne replikken:

We're here reporting live for "Black T.V.", white folks are dead so we gettin' the fuck out of here.

Beklager, det var visst "from the writers of Scary Movie".

De er talentløse. Har ikke problem å avfeie filmer de har regissert.

Lenke til kommentar
For ikke å glemme Wayans Bros. De idiotene der kan verken lage film eller spille i dem. Skremmende nok jobber de visstnok med Scary Movie 5...

Ja, møkkafilmen Requiem for a Dream for eksempel.

;)

(Stort sett har du rett då...)

Endret av magnusbe
Lenke til kommentar
Vel, setter du tusen aper foran en skrivemaskin hver og gir dem nok tid vil de til slutt skrive Shakespear... :p

Wayans bros er flinkere enn det dog. Keenen Ivory Wayans var i sin tid ansvarlig for In Living Color som var artig saker, han har skrevet, regissert og spilt i I'm Gonna Git You Sucka som også var gode greier. Så skrev han og spilte i Most Wanted som kanskje ikke er noen klassiker men alikevel mye bedre enn Scary Movie filmene. Damon Wayans var med i the Last Boy Scout som absolutt er en klassiker. Wayans familien har talent, de har bare kastet det bort på søppelfilmer de siste par årene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...