Disorder Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg skal sende et spill i posten i morra. Men jeg har problemer med å finne ut hva kjøper må betale i frakt. Jeg skal bare sende et spill. (dvd-cover) til en her i Norge. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Det kommer litt an på hvor langt du skal sende spillet, men det burde ikke koste mer en 50-100,- kr (du betaler per vekt), skal du sende spillet langt anbefales en Norgespakke, som koster det samme uansett destinasjon (innen Norge). Du kan lese alt om priser og prislister på posten.no. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 kjem ann på vekta Finn ut hva det veger og sjekk prisen på posten.no Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Det veier så lite at det lønner seg å sende det som brevpakke. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Ifølge Posten.no så kan jeg sende det i en C5 boblekonvolutt For bare 49kr. Endret 17. august 2009 av Disorder Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Ja, kan stemme det. Er hvertfall det jeg gjorde når jeg solgte spill på Finn.no Kjøpte en smartpost konvolutt til ca den prisen du nevnte. Da spiller det ikke noe rolle hvor tung spillet er bare det får plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå