C0bra Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 Skal gå tatt flere bilder oxo, noen fra sida og toppen.. Skal lakke hele kassa innvendig med sølvspray eller kle den med speil.. Så på det enen bildet at det var litt farve forskjell fra døra og dekselet framme, men det synes ikke i "real life".. Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 venta et halvt år på d der.. jeje, regna med noe STOOOOOOORT! men det va bra for d om Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 Kommer mere bilder snart... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Blei kult jo! Kult headset du har btw (HP840? Har det eg og .. ) Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 Er HP840 ja... det er det som teller! Lenke til kommentar
ratm Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Nei men... Jeg vant ikke 10 mill gitt Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Kongefront, er jo samme som jeg tenkte å ha på mitt. (men rød pels rundt ) Hva heter den typen "netting" ? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Kongefront, er jo samme som jeg tenkte å ha på mitt. (men rød pels rundt ) Hva heter den typen "netting" ? Vet ikke hva den heter, men den er kjøpt på bilxtra... Lenke til kommentar
Trinity Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Så flotte ud den Glede meg te jul når resten av bildene kommer Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Glede meg te jul når resten av bildene kommer lol Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Kommer det flere bilder? Vil se litt mer detaljer osv. for dette såg absolutt ut som en OK chieftech mod. Høres dritfett ut den "cobra" teksten som du har skjært ut, men vil se det! Mer bilder Lenke til kommentar
Gef Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Har du tenkt på å lakke nedre halvdel av fronten på kabinettet, jeg mener bak døren, der det viser ett skille fra det svarte til det gråe... Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Som sagt, det KOMMER FLERE BILDER! bare jeg får lånt det fuckings kameraet... skal ikke gjøre noe for å skjule noen vifter, men jeg skal lakke kassa(innvendig, slik at hele kassa blir svart) og cd-romene/diskett svart. Skal få gjort dette før warpzone12( 4okt.) men når alle bildene er tatt kan jeg ikke love noe om.. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Som sagt, det KOMMER FLERE BILDER! bare jeg får lånt det fuckings kameraet... skal ikke gjøre noe for å skjule noen vifter, men jeg skal lakke kassa(innvendig) og cd-romene/diskett svart.Så du skal ikke lakke fronten der det viser ett skille fra det sorte til det gråe i fronten, bak grillen? Jeg mener, å lakke det gråe sort, slik at du får en helhet... Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Så du skal ikke lakke fronten der det viser ett skille fra det sorte til det gråe i fronten, bak grillen? Jeg mener, å lakke det gråe sort, slik at du får en helhet... Edita den siste posten min, se der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå