Gå til innhold

Min første modd->black chi..BILDER!4siden nede..

Anbefalte innlegg

Er nå ferdig med modden min!! for nå i hvertfall, ble helte hekta :D:D , må finne på noe mer!! Det jeg har gjort til nå er: lakka det svart, kuttet ut C0bra i toppen og lagt alu sports grill under(kjøpt på bilxtra), lagt "svært hull i sida og lagt alu sports grill bak og ny grill til vifta i sida( også laget av alu grillen). Planene fremover er å kjøpe 8kald katode lys, 2 til å ha på hver sin side av "C0bra", 2 til å ha ovenfra og under hullet i sida, 2 til å ha bak døra i fronten og 2 nede i fronten... Må bare få penger først( les feriepenger :D ).. Skal få tatt bilder på mandag eller no, for de som interisert..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes virkelig folk kan ta bildene FØR de poster en thread om at de er ferdige med modden sin :evil:

Jeg, f.eks. er ferdig med modden min for lenge siden, men har ikke postet for det, for jeg vet folk vil spørre om bilder, som jeg ikke har.

Men, anyawy.. høres najs ut det.. :D:D

Lenke til kommentar

Hater også alle som sier hva dem har gjort uten bilder.. når noen appåtil spørr hva de kan ha gjort bedre bare ler jeg og lukker tråden leter etter noen av de mere erfarne som virkelig kan modding her. hondaen laget seg jo et fint kjøleanlegg en gang

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Har nå fått katodene..skal prøve å få tatt bilder enten i helga eller på mandag.. Min erfaring med chiftec er at det er noe helsikens dritt! Hater mange av patentene deres! blant annet det med festinga av frontpanelet.. for å få det av må du ta av begge side deksla og ta ut diskettstativet for å komme til klipsene som holder det fast.. STRESS spør du meg.. også er det de helsikens stativa som holder hd og disket rom, noe forbanna ustabile greier, skal du ha vifte foran hd'ene er det et helsiken med kablene til viftene.. alt i alt er jeg missfornøyd med chiftec og kan ikke fattte at alle syntes det er så bra å modde! Så nå blir mitt neste prosjekt å lage mitt eget kabinett!!

Lenke til kommentar
At dem er litt ustabile , kanskje vibrerer litt fikser du med å sette en bit dobbeltsidig tape på innsiden av den tingen du skyver dem inn i . På den måten står den skikkelig i spenn , og vibrerer ikke , faktisk ingen vibrasjon

That's the attitjuud!! faen er så lei av folk som klager på chieftec høylydt her på forumet... OK så er det ikke et veldig bra kabinett, og kanskje det bråker en del (Am I right?) SO WHAT?? det finnes ca mange andre kabinetter som er mye dårligere, og det er du selv som har vært så dum å kjøpe deg detta "sugne" chieftec kabinettet! Dessuten, med litt fantasi og en dremel så funker det meste uansett på et chieftec... mekk deg selv litt fantasi

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...