^Zenit^ Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Jeg har et Daytona GeForce3 Ti200 kort, og kjører nyeste driverne til nVidia (23.11) under Windows XP. Men jeg får ikke TV-utgangen til å funke... går inn på velg enhetfliken under skjermegenskaper, men det er bare Analog Monitor som det går ann å velge. Tv-ut er ikke aktivert. Hvordan får jeg den til å funke? Noen som vet? Plis?? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 ikke at jeg har greie på det spesielt mye (lenge siden jeg har hatt tv ut.) Men jeg husker på mitt nvidia baserte tnt2 ultra kort, så måtte man først koble tv'en til tv utgangen på skjermkortet(måtte faktisk koble ifra monitor også), og så restarte. Ellers ville den ikke funke...da kom jo skjermbildet opp på tv'en istede.. Vet ikke om de bruker et slikt lavpanna system ennå men det kan jo hende.. Lenke til kommentar
^Zenit^ Skrevet 24. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2002 Hmmm... det har jeg prøvd, men det vil fremdeles ikke fungere... begynner å bli lei her nå ass... Lenke til kommentar
freddy Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Har du prøvd å restarte maskinen etter at du koblet fra monitoren?. På min maskin må jeg ihvertfall først koble TV-ut og TV sammen, ta ut ledningen fra monitoren fra skjermkortet, også starte maskinen på nytt. Kan jo også være greit om du vet at TV'en står på riktig kanal. Jeg har koblet min PC til AV-3 inngangen på min videospiller. Da står TV'en på AV (videoen er koblet vha. scart) og videoen må stå på AV-3. Håper noe av det hjelper :wink: Lenke til kommentar
^Zenit^ Skrevet 24. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2002 Hmmm... var da fælt til steinaldermetoder det er for å få det til å funke da... Men men... det går sikkert. Skal teste det ut nå! Takk! Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 du har lagt inn WDM driverne til Nvidia og? Lenke til kommentar
ebe Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Då får ikke tilgang til disse instillingene før du har koblet TV-en til tv-utgangen på skjermkortet. Lenke til kommentar
talisar Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Prøv driverene til kortprodusenten og ikke referanse driverene. Lenke til kommentar
^Zenit^ Skrevet 24. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2002 Ligger ikke den inne i DetonatorXP 23.11 da? Lenke til kommentar
^Zenit^ Skrevet 24. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2002 vel... Det er jo et Palit Daytona kort da... de har ikke egne drivere, de bruker bare referansedriverne til nVidia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå