whaley Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Er på jakt etter et nytt "minispill" (PS3) som jeg kan kjøpe på Playstation Store. Helst et spill som kan spilles lokalt med kompiser (split screen eller lignende). Eks: Har fra før Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle Cars, som er et fotballspill med biler. Spiller ofte mot brodern og noen kompiser, da spillet støtter opptil 4 spillere på skjermen samtidig (split). Noen andre spill som duger til lignende spilling? Har surfet litt rundt, og lurer på om Pixeljunk spillene kan være i samme gata.. Endret 16. august 2009 av whaley Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Anbefaler: Pixeljunk Monsters, Pixeljunk Eden, Age of Booty, Bomberman, Super Stardust HD. Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Pixeljunk Monsters, Age of Booty og SSD HD kan vel trygt anbefalast! Ellers skulle vist 'Fat Princess' være ålreit, sjøl om eg ikkje har fått prøvd det endo. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 bionic commando rearmed - 2 player Warhawk - 4p split screen Calling all cards - 4p split screen Pixel Junk Monsters - 2p Rag doll kung fu - 4p Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Supersonic Acrobatic Rocket Powered Battle Cars er jo best ^^ Flower er KUNST! PAIN! er utrolig gøy Warhawk er kult med 4p splitscreen både online/offline SuperStardust HD kommer ikke på flere i frt som jeg virkelig har elsket! Må få lastet end Fat Princess Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Wipeout HD. I mine øyne det aller beste spillet fra PS Store, og faktisk per dags dato ett av PS3-spillene som har holdt meg underholdt mest og lengst (sammen med MGS4, GTAIV og LBP). Grafikken er helt suveren, og hele spillet flyter så sinnsykt bra. Det er en fryd å spille, og ble ikke akkurat dårligere nå nylig når det kom en expansionpack-oppdatering. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Bionic Commando Rearmed er knall, særlig i co-op. Wipeout føler jeg ble litt nederlag i splitscreen, bitraten faller ganske drastisk. Får anbefale følgende da: 1-player: Wipeout HD Crystal Defenders Super Stardust HD Bionic Commando Rearmed Mega Man 9 2-player: Bionic Commando Rearmed Super Street Fighter II HD Remix 4-player: Calling All Cars Lenke til kommentar
Bykle Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Anbefaler: Pixeljunk Monsters, Pixeljunk Eden, Age of Booty, Bomberman, Super Stardust HD. Hvorfor finner jeg ikke bomberman ? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Worms Hvertfall om du har noen venner å spille med. Ikke like kult som gode gamle Worms 2, men dæven så morro det er fordet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå