TheMartine Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Kjære Pricks. Det ser ut til at du ikke helt har forstått denne trådens tema. Din kritiske tankegang er et sunnhetstegn på mange måter, og det er lov å stille spørsmål ved andres overbevisninger. Og hvilket bedre sted å gjøre det, enn i denne funklende nye tråden? Lenke til kommentar
Akleja Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Når jeg var rundt fem år så kom min døde bestefar til mig og sa "Hei", så forsvant han. Vi bodde da i huset som har tilhørt bestemor og bestefar. Bestefar dog når jeg var 1 år, og vi tok over huset. Mamma har fortalt at når han skulle begraves så var alle samlet på kaffe etterpå i stua. Da kom plutselig en vase som stod øverst i bokhylla sakta dalande ned i luften og landade hel och fin på golvet. Ingen sa noe, bare satte vasen tilbake. Vi har opplevt flere ting i det huset. Jeg hørte bland annet ofte hur noen gick oppfør trappen fra butikksdelen (bestefar hade butikk i kjelleren og vi bodde en etasje ovenpå) og in på do. Det var ingen annen hjemme og i hvertfall ingen på do. Pappa var ofte nødt at gå ner å sjå om det var noen i butikken på natta, fordi radion ofte slo sig på, pappa slog den av, og litt seinere var han nødt å gå ned igjen for å slå av radion en gang til. Så hørde vi ofte hammarslag fra butikken. Bestefar hade en blikkplate der som underlag når han skulle fikse ting, det er bare det at vi hørde slagen mot blikk, etter at blikkplaten var tatt vekk. Vi solgte huset og byggde nytt ved siden av. De som flytta in etter oss opplevde samme ting som vi. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Dette er ikke forumet for å oppfordre folk til å ta livet av seg selv, eller hverandre for den saks skyld. Brukere som ikke kan holde seg for gode til slik argumentasjon vil befinne seg uten forumtilgang fortere enn toget om de ikke skjerper seg. Jeg lurer mer og mer på denne kategoriens fremtid. Her er så mange brukere som synes at hensikten helliger middelet, og ikke forstår elementære begreper som "alminnlig folkeskikk", enten det er kristne eller ateister eller andre. Mens jeg pønsker på hva vi skal gjøre med det, stenges også denne tråden for opprydning. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg