Aasgaard Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Jeg tror jeg satser på Exilim'en jeg... Mest på grunn av 2" lcd skjerm og dockingstasjon. Er ikke meny-navigasjonen på Optio'en ganske liten og vanskelig å bruke? Skjermen på Optio S er mindre, ja, men den er veldig skarp og god. Menyknappen er ganske liten, men jeg synes ikke den er vanskelig å bruke (har ganske normale fingre tror jeg ). Lenke til kommentar
Pug Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 Hmm... Jaja, klarer ikke å bestemme meg jeg Hva er de største forskjellene på de to kameraene? Som jeg ville merke? Som fullstendig amatør? Bortsett fra det jeg skrev i et tidligere innlegg? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Hmm... Jaja, klarer ikke å bestemme meg jeg Hva er de største forskjellene på de to kameraene? Som jeg ville merke? Som fullstendig amatør? Bortsett fra det jeg skrev i et tidligere innlegg? Ikke så mye skulle jeg tro, størrelsen da (får plass til Optio S i mobilveska til T68'n min). Ikke dockingstasjon til Optio S. (det bryr ikke jeg meg om, nok av kabler og dilldall på skrivebordet allerede ) Er du i tvil så dra ned til en fotobutikk og hold i dem, jeg falt pladask for Pentax'en, men det kan jo hende du liker Exilim'en bedre, hva vet jeg. Godt kamera får du nok uansett hva du velger. Edit: Sjekk denne testen: http://www.cyberphoto.se/pentax/digital/ops.php Sammenligning mellom de to kameraene: http://www.cyberphoto.se/compare.php?tekni...comparepage=yes Lenke til kommentar
Pug Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 Takker! Er det raskere å lagre bilder til et 128 MB SD minnekort enn et 256 MB ? Holder et 128 MB til vanlig bruk? Skal sjekke på en fotobutikk tror jeg ja! Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Jeg har et SD-kort på 128MB, men jeg tror ikke det tar lenger tid å skrive til større brikker. På dette kortet får jeg plass til 62 bilder i 2048x1536 i laveste komprimering. Nøyer du deg med medium komprimering og 1024x768 får du plass til 417 bilder (mer en god nok kvalitet til de aller fleste formål). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå