mroc Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Har nettopp bygd meg en maskin. En ganske så grei maskin også med følgende specs: ati xfx hd4860 amd phenom x3 2,78Ghz 4 GB minne Asus 750GX hovedkort Har installert win 7.. Har prøvd å spille flere spill men maskinen henger etter en 10 - 30 min i spill. De spillene jeg har testet er cs og unreal tournement. Enten så henger maskinen helt, eller så slår spillet seg av og jeg får beskjed om at skjermdriver sluttet å virke. Noen som har opplevd det samme? Jeg ahr testet flere drivere Har kjørt memtest på minnebrikken btw Endret 16. august 2009 av mroc Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hva slasgs strømforsyning har du? Har selv opplevd akkurat det samme og da viste det seg å være psuen Lenke til kommentar
mroc Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Hva slasgs strømforsyning har du?Har selv opplevd akkurat det samme og da viste det seg å være psuen chiefteck 750 watt Lenke til kommentar
Golding Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Siden feilmeldingen nevner skjermdriver kan det være et forsøk å oppdatere den? Lenke til kommentar
mroc Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 det ahr jeg allerede testet som jeg har beskrevet i førstepost. Noen som kjører win 7 og ahr lignende problem med ati hd4890 kortet??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå