Oldheim Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg er en sånn person som alltid må loke rundt leeeenge og bestemme AKKURAT de perfekte tingene jeg har lyst på når jeg er i butikker. Noen ganger blir de ansatte irriterte og begynner å bitche, så jeg lurer på om det er noen regel for hvor lang tid man kan bruke i butikken, når man uansett har tenkt å kjøpe noe? Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Det er tull, vi har vekter som jager vekk eller bortviser kunder som skaper seg ved stengetid. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg ble en gang kastet ut av en kiosk, sto og så i filmhyllene deres en stund mens jeg ventet på bussen til sentrum, kanskje et kvarter. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Jeg ble en gang kastet ut av en kiosk, sto og så i filmhyllene deres en stund mens jeg ventet på bussen til sentrum, kanskje et kvarter. Seriøst? Kan du virkelig gjøre det? Eller det er vel deres private eiendom, så de kan vel kanskje gjøre som de vil? Jaja, fortsatt ikke bra på basisen av å ikke ville miste kunder Jeg loker egentlig bare rundt lenge i dagligvarebutikker. Er vanskelig å velge den perfekte snacken ... om man skal ha fyrstekaker eller eplekaker ... vanskelige valg :S Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Skjønner ikke problemet så lenge kunden ikke er igjen ETTER stengetid. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg ble en gang kastet ut av en kiosk, sto og så i filmhyllene deres en stund mens jeg ventet på bussen til sentrum, kanskje et kvarter. Seriøst? Kan du virkelig gjøre det? Eller det er vel deres private eiendom, så de kan vel kanskje gjøre som de vil? Jaja, fortsatt ikke bra på basisen av å ikke ville miste kunder Kjerringa i kassa ba meg gå ut hvis jeg ikke skulle ha noe - jeg forstyrret jo trossalt de andre kundene. Jeg var rundt 10 år og den eneste kunden der inne for øyeblikket. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hvis kunder er etter stengetid, så pleier vi som jobber på Rema og påpeke at nå er butikken stengt, og at man må komme seg til kassa. De fleste tar hintet. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Etter stengetid syns jeg det er helt greit og prøve og få folk litt raskt ut. Ellers mener jeg det er frekt å jage folk ut om dem ikke skal ha noe/bruker lang tid. Men, dem har vel lov til og gjøre hva dem vil. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Husker når vi var mindre. Fikk den første kameratelefonen. Jeg og en kompis dro inn på butikken, jeg holdt vakt, mens han stod å tok bilder med telefonen i FHM, vi menn type blader, tok litt tid det men... ahh tider Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 "om man skal ha fyrstekaker" Linda Johansen : "Æ har gitt han Tommy 15 støkka fyrstekake og no e han sjuk , ka ska æ gjør dokter , ka ska æ gjør ?!" *ler* Lenke til kommentar
knutby Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) x Endret 24. februar 2010 av Loffelur Lenke til kommentar
gsn Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Kan se at noen ansatte jager ut folk som henger i butikken i tre kvarter uten å kjøpe noe, ser for meg på klesbutikker å slik er det ganske mange som stjeler. Det er selvfølgelig ikke ålreit å jage ut noen som titter på varer eller bruker lang tid på å bestemme seg, men på en måte er det også forståelig. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Det må jo være ekstremt mistenksomt og bli værende i en butikk kjempe lenge, hadde jeg vært den ansatte hadde jeg nok forklart saken og gitt deg 2 min på og handle ferdig eller gå med en gang. Lenke til kommentar
H80 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Ikke så mistenksomt, men kanskje litt mistenkelig. Det er en liten forskjell der. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Det er ingen regler. De kan forsåvidt få deg ut med en gang du kommer. Men jeg syns de bør ta hensyn til de litt sløvere av oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå