TheNarsissist Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hei, kom hjem igjen fra en 5 dagers leir på fredag. Når jeg våknet i går, så hadde jeg vondt i halsen og fikk tett nese utover dagen. I dag var det det samme, men i dag har jeg også spydd mye. Er dette noe jeg bør bekymre meg for? Jeg tipper en eller annnen løk har smittet meg på campen. Nå tok jeg tempen og hadde 39 i feber. Det som er så kjipt er at det er første skoledag i morgen, etter det skal jeg på trafikk kalt grunnkurs som er 4 dager etter hverandre. Uff håper jeg er frisk til i morgen. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Det min venn er den beryktede svineinfluensa ! Eller jeg vet egentlig ikke helt, men leste i en eller annen engelsk avis at man kunne få tett nese, sår hals, kaste opp og diare vis man hadde det Vis det varer lenge burde du nok gå til lege, eller for og være på den trygge siden burde du kansje dra dit i morgen tidlig. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Det min venn er den beryktede svineinfluensa ! Eller jeg vet egentlig ikke helt, men leste i en eller annen engelsk avis at man kunne få tett nese, sår hals, kaste opp og diare vis man hadde det Vis det varer lenge burde du nok gå til lege, eller for og være på den trygge siden burde du kansje dra dit i morgen tidlig. Er bedre i dag, men fikk ikke lov til å gå på skolen i dag av mamma, fordi hun mente at jeg sikkert ville få feber igjen utover dagen/kvelden. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Hadde svineinfluensa for noen uker siden. Ble jævlig skuffa, alt jeg fikk var hodepine i ca 30 minutter og måtte gå på do en gang. Ellers var det ingen ting. Overvurdert til de grader. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Greia med svineinfluensa er vel ikke at det er så veldig farlig. For de aller fleste er det vanlig influensa + feber, altså ikke noe å være urolig for. Problemet med Svineinfluensa er vel heller hvor raskt og lett det smitter, noe som gjør at hele bedrifter, skoler osv. kan bli slått ut samtidig. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 svinfluensa er for vanlige folk veldig oppskrytt, noe som får folk til å ta lett på det. men for folk som har kroniske sykdommer eller andre svakheter, er det MYE farligere for, er de som tar kvelden. f.eks folk med astma eller som får lungebetennelse o.l. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) svinfluensa er for vanlige folk veldig oppskrytt, noe som får folk til å ta lett på det.men for folk som har kroniske sykdommer eller andre svakheter, er det MYE farligere for, er de som tar kvelden. f.eks folk med astma eller som får lungebetennelse o.l. ok. Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 jepp, jeg og, vel, litt hvertfall, nesten vokst av meg alt, men lurt at du er ektra forsiktig da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå