Krisdoffer Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg var heldig og fikk en sau på nært hold da jeg var på en fjelltur for en stund tilbake. Det måtte utnyttes, og det gjorde jeg. Men har jeg utnyttet det godt? Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Den utbrendte himmelen ødelegger en del Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Jeg har faktisk prøvd å redde himmelen, men det er vel litt igjen enda til å kalle det nok. Hadde satt pris på meninger om komposisjon og gjennomførelse. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Kan nesten ikke klandre deg for himmelen, du måtte i så fall hatt en grad for å redde den. Komposisjonen er fin, men ville sett litt mer dal. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 - Du har fått til en godt synlig diagonal - Kunne hatt mer luft til høyre og mindre luft til venstre, slik at sauen har blitt plassert litt lengere ut til venstre i bilderammen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Syns det faktisk var et bra bilde jeg selv om himmelen er utbrent som det sies.. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Takk skal du ha. Det kunne sikkert vært langt bedre, men det er sånt man ser i ettertid. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hadde du bøyd deg litt ned sånn at ikke hodet til sauen hadde truffet fjelllinjen bak der men kommet til over ville du fått litt mer dybde i bildet, og sauen ville blitt litt mer "mektig". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå