Suppekatten Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Tok dette bildet med kitobjektivet til Canon EOS 450D30s lukketid200 ISOBlender: f/22Kom med kritikkSuppekatten Endret 6. april 2017 av Suppekatten Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Misunner deg det lynet, vet ikke hvor mange ganger jeg har prøvd nå i sommer. Men til kritikken, jeg synes det var et fint bilde, knall at du fikk med månen, det gjorde det anderledes. En ting, jeg synes du skulle hatt med mer trær, vet at det er vanskelig med tanke på hvor lynet kommer osv, men bildet blir litt "uten mening" hvis du ikke har med naturen Natrich Lenke til kommentar
TGB Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Ser du har fått problem med diffraksjon, kunne sikkert pushet ISO ned et trinn samt blenderen et par trinn opp. Enig med forrige kommentar om at det burde vært litt mer trær i bunn. Ellers flott lyn Edit: ISO 200=>100 Blender 22=>11 Ville gitt lukkertid på 15 sek. (du kunne kanskje tatt blender til 14 og kun åpnet opp blenderen 1.5 trinn) og dermed oppnådd litt lengre lukkertid under samme lysforhold. Endret 16. august 2009 av TGB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå