Craap Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Har en htc med windows mobile jeg holder på å bli sprø av. Tenkte å kanskje øke brukervennligheten med et iphone skin eller noe annet fancy. Er det noen som har forslag til et skin som fungerer bra? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Ta en titt her og her. Husker jeg selv brukte et iPhone-theme i mine Windows Mobile-dager, men jeg husker ikke hvilken det var. Lenke til kommentar
Craap Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Takker, jeg skal sjekke dem ut! Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Tenkte å kanskje øke brukervennligheten med et iphone skin Lykke til Lenke til kommentar
Craap Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Haha, taklet ikke oppsettet slik det er nå. Vil tro de nyere modellene er bedre, men uansett. Må ikke være et iphone skin, vil bare ha noe lettvint, og det var det første som slo meg. Hvis du har et bedre forslag, bring it! Lenke til kommentar
Craap Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 iFonz ser ut til å fungere bra! Ligger linket til tidligere i tråden her for dem som skulle være interresert. Har mulighet til å customize ganske mye rett fra selve programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå