trinity89 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Vet ikke om dette hører hjemme i denne threaden eller i Annen Utdanning, men prøver meg her. Har fått tildelt lån for studieåret 09/10 og har flyttet hjemmefra for å gå på høgskole, men jeg har også endra adressa mi i Folkeregisteret til den hvor jeg bor nå, ikke der hvor moren min bor. Har en kamerat som da sier at 40 % av lånet mitt ikke vil bli omgjort til stipend ved bestått eksamen, ettersom jeg nå er registrert som "selvstendig" i Folkeregisteret og ikke sammen med foreldrene mine. Hva er riktig her? Må jeg ha registrert adresse i Folkeregisteret der moren min bor for å få omgjort noe av lånet til stipend? Hadde aldri trodd at det at jeg endra adresse i Folkeregisteret skulle ha noe å si for dette. Lenke til kommentar
trinity89 Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) GLEM DET! Han surra visst litt med vilkår for videregående studenter og studenter ved høyere utdanning. Endret 16. august 2009 av trinity89 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Du mister en tusenlapp eller no sånn (maks) i reisestipend. Du mister ikke det ordinære stipendet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå