Xazz Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 For en tid tilbake skrev amobil.no om Mpiksel-oppløsning (kamera) telefoner som ble lansert i Asia.. (bl.a. av ericsson) Har det dukket opp noen opplysninger om når slike kan ventes å være til salgs her i Europa? mvh. Xanoo Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg leste på en engelsk side at den bare skulle selges i asia. Jeg har selv lyst på en slik mobil men jeg får holde meg til p800 en stund til. Det skal være 262144 farger på den så det blir nok ganske bra bilde med et så bra kamera. Denne telefones skal hete Sony Ericsson SO505i. For mer informasjon gå inn på http://www.amobil.no/?article=643&visual=1&id= Lenke til kommentar
levlex Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Telefonen var spesialbestillt av den japanske telegiganten DocoMo som er Telenor ganger tusen eller noe sånt. Slike telefoner kan nok ventes hit innen sommeren 2004 senest tror jeg. Har på følelsen at SonyEricsson kommer til å lansere noen nye telefoner til sommeren. Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg håper den kommer til europa eller norge, fordi den ser ganske stilig ut. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Men pen var den ikke akkurat... Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Stor, tung, og elendig batteri.. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Ville nok tro at en bedre og finere telefon vil komme til Europa snart med Mpixel-kamera. Sannsynligvis under navnet SonyEricsson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå