annemarie89 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Skulle egentlig ta bilde av sommerfuglen som satt på blomsten, og så kom bien flyende inn i bildet. Bildet er tatt med Nikon D40, og eneste redigering som er gjort er å "croppe" bildet, og color burn for å få litt sterkere farger. Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Denne typen motiv er ikke helt min stil, så ta min komentar med en klype salt. Mangler litt skarphet på sommerfuglen. Fokus er vel mer på blomsten. Hadde for min del blitt mye mer spennende om bien også hadde vært i fokus og på vei inn for landing. Selvsagt sværtvanskelig å planlegge slikt. Bakgrunnen var veldig dus og behagelig. Truffet fint der. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 blir litt for uskarpt. Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Jeg synes også at det som skulle være skarpt, ble for uskarpt. Men bien/tingen som flyr i bakgrunnen likte jeg at var uskarp! Jeg likte dette bildet, virkelig! Prøv å skarpe det litt opp, hvis du har PS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå