Jajakanskjedet Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 hei! Jeg har prøvd utallige ganger å spille nedlastede demoer.. Jeg legger dem over på en micro minnebrikke (til mobilen min) og setter den inn i pspen med en adapter...går ikke dette greit da? Men når jeg ser etter spillet på pspen, finner jeg det ikke! Eller så står det "the file is corrupted" eller noe sann... Hvordan kan jeg fikse dette? takker for svar Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Ingen som kan hjelpe meg!? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Ingen som kan hjelpe meg!? Hvordan laster du ned disse demoene ? Hvilket format er det på filene ? Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Ingen som kan hjelpe meg!? Hvordan laster du ned disse demoene ? Hvilket format er det på filene ? NTI ISO file Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 hvet jeg maser...men det hadde vert en fordel å fått hjelp! Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Prøv og formater minnebrikken på nytt i FAT, så legger du over spillet igjen. Vet ikke om det hjelper men det kan hjelpe. Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 Prøv og formater minnebrikken på nytt i FAT, så legger du over spillet igjen. Vet ikke om det hjelper men det kan hjelpe. hvordan? xD Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 ???????????????????????? ???? ???? Lenke til kommentar
melvh Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 gjør det via en pc ? eller gå inn i options og formatere der Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 ???????????????????????? ???? ???? om du har trådløst nettverk i huset kan du jo bare laste ned direkte til pspen fra psstore da.. ikke at jeg ser at det skal være noe problem å gjøre det via pcen. For å formatere minnebrikken på pcen høyreklikker du på minnebrikken og velger Format/Formater.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå