Gå til innhold

HDMI på gammel Xbox 360

Goliath

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nok ikke det. HDMI er mere enn bare en overgang, det er egen hardware.

Men du klarer deg vel fint med composite inngangen på HD-tv'n din, sette boksen på kabelen til "HDTV" og sette opp screen resolution inne i oppsettet til 360'n til 1080p. Det gjør hvertfall jeg.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Er nok ikke det. HDMI er mere enn bare en overgang, det er egen hardware.

Men du klarer deg vel fint med composite inngangen på HD-tv'n din, sette boksen på kabelen til "HDTV" og sette opp screen resolution inne i oppsettet til 360'n til 1080p. Det gjør hvertfall jeg.

Regner med du mener komponent..?

Jeg har akkurat kjøpt meg ny 46" med full hd (får på onsdag). Og jeg har gammel xbox. Vil det si at jeg ikke får utnyttet den nye tv'en 100%? Ville jeg fått bedre bilde med HDMI? Isåfall vurderer jeg å kjøpe meg Elite..

Slik det har vært til nå på min 32" HD ready flatskjerm, har jeg brukt vanlig HD komponent som fulgte med xboxen. Har fungert fint det, men lurer på hvordan det er i forhold til full hd VS hdmi- kabelen.

Lenke til kommentar

Komponent mente jeg såklart. Du får utnyttet den fullt ut med komponentkabelen også. Trenger ikke kjøpe ny xbox.

Bildet er lynskarpt og riktig skalert hos meg.

Før jeg satte opp resolution i oppsettet på 360, så det ut som en gammel VHS-film. Men så fort jeg fant frem til det, var det bare *zing*.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...