4588pkdkrikue5c Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hei, Korleis kan eg ta automatisk backup av ein MySQL database kvar veke? Eg trur eg vet korleis eg skal gjere det med PHP, men det krever jo at eg køyrer koden kvar veke - finnes det nokon måte som gjer at serveren tar seg av dette? Eg kan vel alltids lage ein funksjon som tel dager på kvar innlogging på sida, og kvar sjuande dag tar backup, men det er likevel mykje å kode, og høyres for meg bakvendt ut.. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hvis du kjører en unix server så: cron job + google. Bruker du windows så har du: Planlagte oppgaver. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Eg drifter dessverre ikkje serveren sjølve.. Eg nyttar ein host, og har ikkje slike val så vidt eg veit. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Har du Cpanel eller noe så pleier det som regel å være cronjobs der. Eventuelt hvis du har SSH-tilgang. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Dei har hsphere eller noko slikt. Det er selvfølgelig nede no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå