Wutwut Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Noen som har forslag til en norsk programmeringsbok for å lære HTML og CSS? Programmerings språk: C# eller noe annet enkelt. - JT Lenke til kommentar
gather Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg ville egentlig valgt to separate bøker for dette uten at jeg har noen konkrete anbefalinger. I det kurset som vi skulle lære html/css/javascript på skolen brukte vi bare www.w3schools.com (eller var det .org ikke skyt meg om det blir feil) Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Ønsker også å få vite program jeg kan bruke. Takk for svar =) Lenke til kommentar
Requi Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Notepad++ er et kjempeverktøy for å kode med HTML og CSS. Når det kommer til bøker, kunne jeg også være litt interessert hva folk mener (på engelsk da, siden de er de beste). Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Takk for svar =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå