Flaffy Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 Etter det jeg husker er de kuttet. Skal sjekke skikkelig i morgen. Men vis de er kuttet , hvordan låse opp ? Lenke til kommentar
formann Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Etter det jeg husker er de kuttet.Skal sjekke skikkelig i morgen. Men vis de er kuttet , hvordan låse opp ? Koble dem sammen.. Lenke til kommentar
Flaffy Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 L1 broene er kuttet, men ikke så dypt som L3 broene. Går det og koble de sammen med blyant eller må "palmino" metodel til ? Lenke til kommentar
formann Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 L1 broene er kuttet, men ikke så dypt som L3 broene.Går det og koble de sammen med blyant eller må "palmino" metodel til ? Hva mener du med at de ikke er like dypt kuttet? Er det groper imellom dem, eller er det bare ikke kontakt? Lenke til kommentar
Flaffy Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 Du kan nesten ikke se de. Jeg tok en nål og følte med over for og være sikker. Det jeg mener er at L3`ene er dypere og de kan godt seees og har litt sort farge i seg Lenke til kommentar
formann Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Du kan nesten ikke se de. Jeg tok en nål og følte med over for og være sikker.Det jeg mener er at L3`ene er dypere og de kan godt seees og har litt sort farge i seg Foreslår å bruke et multimeter eller en prøvelampe for å sjekke om det er kontakt eller ikke. Om du ikke tydlig kan se gropene så tviler jeg på at de er kuttet, for man må relativt dypt for å gjøre det. Det beste hadde vært å prøve CPU i et annet HK for å sjekke om man kan velge MP der. Hadde ikke forundret meg om det er KT4 kortet ditt om ikke tillater endring av MP, for det er mange som har slitt med akkurat det i det siste, og alle med likt kort. Prøve forskjellige bios versjoner er nok også lurt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå