stiansa Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Jeg leter etter et ganske spesifikt skap. Jeg har ikke plass langs gulvlisten, så skapet mitt må monteres på veggen. Det skal være et skap for oppbevaring av kopper, glass og flasker, og være et pent stuemøbel. Skapet skal henge på en vegg som er ca 132 cm bred, og målene må være ca slik: Bredde: 100-130 cm Høyde: 40-50 cm (det må gå an å ha flasker stående inni) Dybde: 35-40 cm Skapet skal helst være hvitt og ha pene glassdører på henglser (ikke skyvedører!) med kanskje sorte knotter i metall. Jeg har lett GRUNDIG på www.ikea.no, www.skeidar.no, www.bohus.no, www.a-mobler.no og www.finn.no uten å finne noe som er i nærheten. Jeg har også spurt i butikken på Skeidar, A-møbler, Bohus og Ikea uten suksess. Hjelp! Jeg tenker meg en prisklasse rundt 1500-2000. Jeg har fotomanipulert et bilde jeg fant på skeidar.no for å vise hvordan jeg tenker meg at skapet skal se ut: Stian Edit: La inn bilde Endret 16. august 2009 av stiansa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå