Nitrius Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 jeg har nettopp lagt inn ny biso sånn at dere vet det og hovedkortet ser dere under! hva kan være årsaken til at maskinen karasja i 3dMar03? noen som vet? og vis dette forsetter og skje kan det hjelpe med å fjerne alt fra HDD og legge inn Windows XP på nytt forsvinner problemet da eller ja? for den har ikke krasja før! dette er første gang! og pc'en er 1 månde gammel cirka! noen som vet? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 overklokket? litt snet å komme med regelen men her kommer den If it aint broken, dn't fix it Og lær av den ellers håper jeg noen her kan hjelpe deg Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 nei jeg har ikke overklokket! jo Skjermkortet er det! men den har vært klokket helt siden jeg fikk det om trent og jeg har ikke merket noe feil med det før nå! det er nå det skjedde! lurer på hva det kan være? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 men vis jeg tar og fjerner/sletter hele HDD og legger inn XP på nytt da blir det vel bra igjen for da blir vel alt stillt tilbake til normalt? ikke sant? for dette er første gang det har skjedd nemelig! Lenke til kommentar
Bearmatic Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Hvis det ikke er grusomt mye strev for deg å formatere og reinstallere OS, er det i hvert fall en grei måte å feilsøke på. Reinstaller OS+drivere for skjermkort og kjør 3dmark uten alskens mulig icq,antivirus,gator,deamons e.l. som kan innvirke og se om dette fungerer. I beste fall er det bare software feil, men varme kan være en faktor. I verste fall kan det være statisk elektrisitet som har ødelagt en krets (skjer over tid). Lykke til! Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 HVorfor et nnlegg for dette? hvorfor kan ikke dagens ungdom teste slike ting som alle oss ande gjorde? Hjelper som regel med en formatering og bruken av en orginal xp cd. ikke mange som har det men. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 nei det er ordna nå! jeg tok bare en systemgjennoppretting jeg! og nå ser det ut som den er tilbake til normal! skjørte nettopp 3Dmar03 igjen og den klikka ikke og jeg fikk de poengene jeg plier å få! det jeg nemelig tror er den Bios oppdateringen det er den som gjorde et eller annet tror jeg! eller at den stilte på noe innpå bios settingsene sånn at den klikker osv..! men alt ser greit ut nå! Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 seriøst, slutt med utropstegn... skjønner hva han over her mente med ungdom 8) Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 overdreven bruk av utropstegn ja men du har vell en del punktum der du å? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 vet ikke jeg hva det er jeg, er bare blitt vant til å bruke ! tegn :-? hehe ja ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 har du ikke litt lav score ? jeg får 13800 med p4 2,[email protected] 512 mb apacer pc 2700 ddr@3200 asus v8440 geforce 4 ti 4400 270550@300650 virket liksom litt rart.. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 har du ikke litt lav score ?jeg får 13800 med p4 2,[email protected] 512 mb apacer pc 2700 ddr@3200 asus v8440 geforce 4 ti 4400 270550@300650 virket liksom litt rart.. jo for det er sånn i 01 så er det CPU som teller og som du ser har du høyere CPU hastighet enn meg derfor er det mulig! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 seriøst, slutt med utropstegn... skjønner hva han over her mente med ungdom 8) Samtidig kan vi be han om å slutte å skrive kj-ord som skj-. Skjørte? Det er sånn dagens fjortisser uttaler kj-ord. Ok, det høres stygt ut men er en slags talefeil. Bare ikke dra det inn i skriftspråket... det blir bare feil. Om du lurer så heter det "kjørte". Og det heter ikke "skjære", men "kjære" og så videre. Og ikke har han punktum heller. Hvor begynner og slutter setningene dine egentlig? Jeg hopper heller over slike poster, for de er slitsomme å lese når man må lese sakte for å forstå hva som egentlig menes. Lær deg LITT rettskriving og punktsetting før du ber om hjelp her inne. Da blir du forstått mye bedre, og vil få bedre og mer seriøse svar. Lenke til kommentar
sirriusix Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 HVorfor et nnlegg for dette? hvorfor kan ikke dagens ungdom teste slike ting som alle oss ande gjorde? Hjelper som regel med en formatering og bruken av en orginal xp cd. ikke mange som har det men. Det er jo en kjennsgjerning at windows har en funksjon under installasjonen som sjekker om det er en orginal cd, og hvis ikke setter det registry-keyen "lokal-machine/stability/= low". Har hørt at det kan hjelpe å legge en bunke med orginale windowsversjoner (spiller ingen rolle hvilke) oppå pc-en, da blir alt så mye bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå