Sk!ppy Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Satse på at politet er behjelpelige da Lenke til kommentar
VroD01 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Så må vi få tilbakemelding. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Slett ikke umulig at politiet slår følge med deg hjem til dusten. For en idiot... Lykke til!!! Lenke til kommentar
Rubenius Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Satser på at du får med deg politiet. Lykke til med ballen! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hold oss oppdatert! Håper en politimann blir med deg bort til den dusten av en fyr Lenke til kommentar
ThorU Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Har du snakket med politiet? Hva ble resultatet? Lenke til kommentar
JonH Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Er man bosatt ved en fotballbane, må man regne med slikt skjer, å holde på noe som er din eiendom, som en slags pant, har han ingen rettigheter til å gjøre. Nå er ikke jeg noe ekspert på dette området rundt lover å regler, men jeg er ganske sikker på at dette ikke er lov. Hvordan stiller saken seg om fotballbanen er opprettet ETTER at man har bosatt seg på stedet, og eventuelt ved personskade? Det skal vel være mulig å oppholde seg utendørs på egen eiendom uten å risikere helsa? Har nær familie som opplever at hagen til tider nærmest blir bombet med fotballer. Uteplassen og leker for barn er blitt et farlig sted å oppholde seg. Regner med at dette vil påvirke en eventuell salgsverdi... Edit: Banen er mer som en stor lekeplass med et mål og netting rundt. Endret 5. september 2009 av JonH Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg lurer på hva resultatet ble jeg Lenke til kommentar
Rubenius Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 You and me both. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Enig med han over, få han til å skrive under at han har tatt ballen din til pant og at han krever penger osv. Bevis er ALLTID godt å ha. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 TS har ikke vært aktiv på flere uker. Hvis dere vil vite hva som skjer, burde dere sende ham en PM. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Om du hade köpt en billigare boll, så hade svedan av å förlora den varit mycket lindrigare. Lär dig till nästa gång. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Alternativt så kan det jo hende at det gikk mye, mye værre enn hva vi hadde trodd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå