vidarkri Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Du kan jo gå på dagsen på arbeidskontoret hvis det fremdeles finnes. Det gjorde jeg da jeg var på din alder. Hadde jobb så godt som hver dag hele sommeren. Variert var det og. Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 drit i betalinga da, betaling er betaling.Bedre med litt penger viss alternativet er ikkje penger.. Eg kan ta alt av arbeid ned til 50kr timen.. ser nokken arbeidsgivere rundt ålesund ditte?? <---desperat etter jobb 50kr timen?? hahhaahaha, for et liv finn deg en bedre jobb enn 50kr timen... for den betalinga må du f*en meg jobbe en hel dag for å få råd til en bytur... :wink: Lenke til kommentar
Fogl Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Jobbe på Maccen er jo en drittjobb, dårlig lønn dårlig arbeidsforhold. Jobbe i byggebransjen er bra, sidde på raua og få 100 kr timen for å røyke å lese Vi Menn det er jobb det. (litt må jo gjøres, men det er lite ) Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Jobbe på Maccen er jo en drittjobb, dårlig lønn dårlig arbeidsforhold. Jobbe i byggebransjen er bra, sidde på raua og få 100 kr timen for å røyke å lese Vi Menn det er jobb det. (litt må jo gjøres, men det er lite ) haha ki3ran, hørte at du hadde sado-tendenser på jobben :o Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 hadde eg fått tilbud om ein jobb til 50kr timen, hadde eg nok tatt den. Er desp på penger til bensin. (sykkel og båt drikker litt for masse) Men, bossbilane trenger folk over 18, det som irritera meg er at dei hadde ei stilling ledig. =( Byggevarer, flyttebyrå ol? erfaringer? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Ultimate sommerjobb! http://www.happyfilm.org/ Bare å søke !!! Lenke til kommentar
mr. maggie Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 Ultimate sommerjobb! http://www.happyfilm.org/ Bare å søke !!! gode forslag.. men man må være over 18 år for alt... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Ultimate sommerjobb! http://www.happyfilm.org/ Bare å søke !!! du tjener flere tusen på et par timer.. ? hvor lang tid bruker man egentlig på å, kremt.. bli ferdig? 5 minutter? hurra! rundt poste-antall! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Ultimate sommerjobb! http://www.happyfilm.org/ Bare å søke !!! du tjener flere tusen på et par timer.. ? hvor lang tid bruker man egentlig på å, kremt.. bli ferdig? 5 minutter? hurra! rundt poste-antall! Det bestemmer man jo selv mange ganger man har holdt på 5-6 timer Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg skal nå jobbe 6 uker og tjene 21000kr. Ahh. 92kr timen for en sekstenåring= nice. Ehhh, hva syntes du om min lønn da: 300-350kr timen alt etter hvor fort jeg jobber(er 16år)....!!!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg skal nå jobbe 6 uker og tjene 21000kr. Ahh. 92kr timen for en sekstenåring= nice. Ehhh, hva syntes du om min lønn da: 300-350kr timen alt etter hvor fort jeg jobber(er 16år)....!!!!! Hvilke jobber gir dere den lønna der? Selger dere kroppen deres elns? Vel, jeg selger jo også kroppen min, men det er jo på Rema Tjener 74,50 kr pr. time... //sindre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg lager vaier stropper... Hmm, det låt da slitsomt? ;-) Hvilke firma er det som driver med slikt? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Det er STRESS!!!!! men godt betalt så derfr jobber jeg...jobber på akkord ikke timelønn... Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 kunne sikkert prøvd meg med å losse båtar litt, men kroppen min er ikkje bygd for så ekstreme ting. Vil ikkje bli sjukmeldt. Der er det feite penger da =) fekk to avslag i dag, bossbilen og Rimi =( Lenke til kommentar
Beanie Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 - sende søknader rundt på butikker - bekjentskap - skrive annonse inn i avisen, at du søker jobb - se på aetat etter ledige stillinger (sommerjobb) Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Deltidsjobb.no er en fin plass å lete. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Vet at bøndane trenger jordbærplukkere da :wink: Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Huh hvor mye betaler de da...jeg mener det maa da vaere bedre aa plukke jordbaer enn ingenting . Pluss at man kan la tankene vandre mens man jobber da trenger ikke vaere konsentrert . Oh og kanskje snike til seg et baer eller ti Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Vet at bøndane trenger jordbærplukkere da :wink: De fleste norske bønder ikke så veldig keen på å ansette norske ungdommer. Vi (norske ungdom) pleier som regel å gå lei etter 2-3 dager. Mye bedre med polakker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå