Fin Skjorte Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Når jeg bruker høyre shift-tast så fungerer den ikke første gangen, men andre gang. Altså om jeg skal skrive N og bruke høyre shift så blir første slik: n, men holder jeg shift tasten inne og skriver n to ganger så blir det slik: nN og påfølgende bokstaver blir store. jJeg har skrudd maskinen av og på, uten at det tydeligvis hjalp. oOg jeg har prøvd å blåse under tasten, også uten hell. sSå noen ideer om hva det kan være? Lenke til kommentar
DataFjotten Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Installer tastaturdriveren på nytt. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Maskinen det gjelder er en dell inspiron 9300, og når jeg er på dell sine hjemmesider for å se etter driver til tastaturet så finner jeg ingen. Legger med en link! drivere@dell noen ganger så funker den, slik at den altså skriver stor bokstav ved første trykk. Lenke til kommentar
Golding Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Har du sjekka tastaturinnstillinger i kontrollpanel? Evt om det er noe egen software for tastatur. Se om det ikke er noen rare innstillinger der, og forsøk i sikkerhetsmodus og se om det er på samme måte. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 har tidligere vært noe med nivida hotkeys som gjorde at jeg ikke kunne skrive snabbel-A men så ikke noe der nå. sSett på tastaturinnstillingene, men ser ikke noe som er opplagt. skal prøve i sikkerhetsmodus1! Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Bumper denne tråden. og håper noen vet noe opplagt som jeg har oversett. om noen har et bra relevant google tips til meg så setter jeg pris på det også (på engelsk)! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Det hjelper sannsynligvis å formatere PC-en. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Føler det noe voldsomt å formatere maskinen pga en vanskelig shift tast. Har foresten startet maskinen i sikkerhetsmodus uten at det gjorde noe forskjell. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 bumper denne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå