McGrath Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg bestilte og satt inn 2 x 2 GB brikker i min SL300. Men etter å ha satt dem inn lister den fortsatt bare 2 GB som minne. Er det noe jeg har misforstått? Kan min 32 bit windows bare støtte 3 GB RAM, eller kan de 4 GB jeg har satt inn fungere? Isåfall betyr det at jeg må ha 1 x 2 GB + 1 x 1 GB for å få 3 GB? Beklager hvis dette ble rotete, men fatter ikke hvorfor RAM'n ikke har oppdatert seg. Lenke til kommentar
McGrath Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Jeg bestilte og satt inn 2 x 2 GB brikker i min SL300. Men etter å ha satt dem inn lister den fortsatt bare 2 GB som minne. Er det noe jeg har misforstått? Kan min 32 bit windows bare støtte 3 GB RAM, eller kan de 4 GB jeg har satt inn fungere? Isåfall betyr det at jeg må ha 1 x 2 GB + 1 x 1 GB for å få 3 GB? Beklager hvis dette ble rotete, men fatter ikke hvorfor RAM'n ikke har oppdatert seg. Ingen som har peiling? Det ser kanskje litt rotete ut. Men greia er at jeg har erstatta 2 stykker 1 GB ram brikker med 2 stykker 2 GB ram brikker, men laptopen lister forsatt 2 GB ram i systemet istedet for 4. Lite poeng i å kjøpe dobbelt da Endret 17. august 2009 av McGrath Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå