SiRious Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Skal ENDELIG oppgradere min maskin. her er oppsettet så langt Jeg har Harddisker,kabinett, skjerm og brennere. (se signatur) Det som skal oppgraderes er Skermkort, CPU, HK, og RAM. Handlevogn jeg ville gå for Kingston HyperX moduler, men fant ingen single 2gb moduler eller 4GB kit. 6Gb ville blitt litt for dyrt. Er det noen som vil endre noe her uten å gå noe særlig mer enn 500 opp i pris? har valgt dette oppsettet basert på å kunne bygge videre på det når jeg får bedre råd. Det eneste jeg er usikker på er om jeg MÅ bytte ut PSU'en nå. har brukt http://www.extreme.outervision.com/index.jsp for å kalkulere watt og ligger godt under 400. Takker for all hjelp som kommer Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Strømmen er fin. Bytt til denne rammen ellers ok. Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Noen spesifikk grunn til byttet? Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Fordi den er bedre egnet til den prosessoren enn den rammen du foreslo. Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 hva med denne? https://prisguiden.no/product.php?p...2&cat_id=27 Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Helt ok, men jeg anbefaler deg å finne komponenter som ihvertfall en og samme butikk har på lager slik at du får bestilt. Mye kaos med lagre og databaser hos butikkene nå for tiden. Personlig anbefaler jeg derfor å gå inn på en konkret butikk - Amentio, Komplett, Multicom el - og bestiller der ut i fra lager beholdningen når du har bestemt deg for komponentene:) Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Planen er å bruke Amentio. Takker for all hjelpen. Endret 18. august 2009 av SiRious Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå