Sjokoladefisk Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg ser etter et in ear headset til circka tusen kroner, helst ikke over det. Bruker Koss portapro til pc'en, men trenger et in ear headset fordi jeg syntes det er mye letter når man skal høre på musikk mens man gjøre andre ting. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Søk på komplett, netshop, lefdal osv? Lenke til kommentar
Sjokoladefisk Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Men jeg vet ikke hva som er bra til den prisen, derfor trenger jeg hjelp av noen som er litt mer erfaren ;p Lenke til kommentar
Makri Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Personlig bruker jeg Sennheiser C500 til en rundt 300 kr, men har hørt at C800 til 500 er mye bedre, og da jeg sjekket de opp, så vinner de en del tester og skal være rimelig gode. Drit i merker som lager greier for show og bling. De kjedelige dyre er ofte slik at der legger du pengene i ytelsen, mens i show/bling greiene legger du penger i looks. Endret 16. august 2009 av makri Lenke til kommentar
Sjokoladefisk Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Personlig bruker jeg Sennheiser C500 til en rundt 300 kr, men har hørt at C800 til 500 er mye bedre, og da jeg sjekket de opp, så vinner de en del tester og skal være rimelig gode.Drit i merker som lager greier for show og bling. De kjedelige dyre er ofte slik at der legger du pengene i ytelsen, mens i show/bling greiene legger du penger i looks. Vet du om en nettside hvor jeg kan bestille C800? Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jaben - Mylar one crossroads quatro Har disse selv og er svært fornøyd, de er utrolig små, så kan forsvinne litt langt inn i øregangen om du har stor ørekanal. Lenke til kommentar
Makri Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 oooops. HAr alltid rota meg bort inavnene og prisene. det er c300 til 500 jeg har, og c500 som er best til 800 kr. sånn var det. c500 tok teknikmagasinet ut av sortimentet fordi få kjøpte så dyre ørepropper. Vet egentlig ikke hvor du får kjøpt c500, men vet du får c(har glemt at etter alle c'ene er det en x forresten)3-400. www.mpx.no Lenke til kommentar
Drix1 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Er på jakt etter iem's i samme prisklasse.. har sett på mye forskjellig, men det er mildt sagt en jungel der ute. Har lurt på Sennheiser CX400- Precission, men ikke fått testet de selv. Har ikke noen problemer med å betale mer, men har hørt de skal være bra. Har litt lyst til å gå opp i pris og gå for et par Klipsch Image X5, men det blir i overkant av hva jeg har tenkt i pris.. Er ellers veldig åpen for forslag, så håper denne tråden kan bringe med seg mange gode tips! Endret 20. august 2009 av Drix1 Lenke til kommentar
Sjokoladefisk Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Jeg har faktisk enda ikke skaffet In Ear headset, men skal få gjort det nå snart. Tror kanskje jeg bare skaffer et Skullcandy in ear headset, er det noe bra? Vist ikke så ser AKG k319 bra ut: http://www.akg.com/personal/K_319,pcatid,7...,_psmand,1.html Hvor kan jeg få kjøpt det 319 headsettet? noen nettbutikker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå