peik123 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Jeg har bygget meg en ny pc for første gang, Har satt sammen alle delene, men maskinen nekter å starte opp, da jeg skrur den på så går alle viftene en runde så skrur den seg av, noen som har noe tips om hva som er feil? Endret 16. august 2009 av peik123 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg har bygget meg en ny pc for første gang,Har satt sammen alle delene, men maskinen nekter å starte opp, da jeg skrur den på så går alle viftene en runde så skrur den seg av, noen som har noe tips om hva som er feil? Mulig at hovedkortet ikke får nok strøm. Har du plugga alt riktig? Lenke til kommentar
peik123 Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Jeg har bygget meg en ny pc for første gang,Har satt sammen alle delene, men maskinen nekter å starte opp, da jeg skrur den på så går alle viftene en runde så skrur den seg av, noen som har noe tips om hva som er feil? Mulig at hovedkortet ikke får nok strøm. Har du plugga alt riktig? jeg tror det, som nevnt tidligere så er dette første gangen jeg bygger, rimelig sikker på at alt er kobla riktig, Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hva slags hovedkort er det? Lenke til kommentar
ask2006 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg har bygget meg en ny pc for første gang,Har satt sammen alle delene, men maskinen nekter å starte opp, da jeg skrur den på så går alle viftene en runde så skrur den seg av, noen som har noe tips om hva som er feil? Mulig at hovedkortet ikke får nok strøm. Har du plugga alt riktig? jeg tror det, som nevnt tidligere så er dette første gangen jeg bygger, rimelig sikker på at alt er kobla riktig, Jeg har samme problem på min SG33G5. Har lest litt rundt og det kan være et tips å sjekke batteriet til hovedkortet. Om det ikke er ordentlig satt inn eller at det av en eller annen merkelig grunn er flatt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå