aee Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hvordan kan jeg få Både Lyd fra Laptop Høytalere og Anlegg Samtidig ? Tror det skal gå and, fordi nor jeg stikker inn ledningen i laptopen er det fremdeles lyd fra laptopen i 2 sekund. Hadde vert digg! Lenke til kommentar
eirikhh Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hvordan kan jeg få Både Lyd fra Laptop Høytalere og Anlegg Samtidig ? Tror det skal gå and, fordi nor jeg stikker inn ledningen i laptopen er det fremdeles lyd fra laptopen i 2 sekund. Hadde vert digg! vet ikke hvordan man gjør.. men av ren nysgjerrighet, hva skal du med det? Lenke til kommentar
aee Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Høytalerene sitter med beina mine, har ikke plass til å ha den høyere opp da blir lyden litt rar. Lyden er liksom drit bra dei 2 sekundene jeg tar inn kontakta Lenke til kommentar
eirikhh Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Høytalerene sitter med beina mine, har ikke plass til å ha den høyere opp da blir lyden litt rar.Lyden er liksom drit bra dei 2 sekundene jeg tar inn kontakta det blir litt stereo-effekt liksom? Lenke til kommentar
aee Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Høytalerene sitter med beina mine, har ikke plass til å ha den høyere opp da blir lyden litt rar.Lyden er liksom drit bra dei 2 sekundene jeg tar inn kontakta det blir litt stereo-effekt liksom? JA Eller Surround !!!!! Endret 17. august 2009 av aee Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 JA Eller Surround !!!!! Neppe Jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor dette er ønskelig.. Lenke til kommentar
eirikhh Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Høytalerene sitter med beina mine, har ikke plass til å ha den høyere opp da blir lyden litt rar.Lyden er liksom drit bra dei 2 sekundene jeg tar inn kontakta det blir litt stereo-effekt liksom? JA Eller Surround !!!!! sikkert mulig det.. men noe som er sikkert er at hvis du kjøper 5.1 høytalersett til pcen, får du samme effekten bare mye bedre f.eks dette http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=304431 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå