Gjest Nærvøs Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Er ei jente på snart 18 år. Begynner nå i 3.klasse på VGS. Tingen er helt enkelt å greit at jeg har skifta linje til påbygging pga at jeg gikk i klasse med ei jente som var så stygg mot meg og ekkel at jeg klarte det ikke mere. Vi var gode venner det første året men etterhvert ble hun bare stygg mot meg. Begyndte å baksnakke meg heftig rundt på hele skolen og jeg ble helt knekt av det. Nå har hun stjælt omgangskretsen min, noen jenter som jeg har hengt sammen med før hun kom inn i bildet og nå er jo såklart de en russebilgjeng, uten meg for jeg måtte bare si at jeg ikke klarte å vere med. Hun er altså det en sleip jævel. Jeg er generelt ei sprudlende jente med mye humor og er egentlig og har alltid vert ganske populær blant folk, altså godt likt. Tingen nå er at jeg føler meg helt alene, føler at jeg ikke har noen jeg kan på en måte.. forholde meg til når det kommer til hverdagslige ting som å henge eller dra ut i helgene. Jeg gikk sal og service i to år nå, og har nå komt inn på påbygging med helt nye folk. Jeg har fått ganske dårlig selvtillit pga alt som har hendt så jeg veit ikke hvordan jeg skal få nye venner eller få en liten gjeng der jeg kan stole på folk, at de er på mi side og vil ha meg i livene sine. Hjelp meg vær så snill, er veldig nedenfor.. har jeg vert lenge. Hvordan få en ny omgangskrets? Tar imot alle mulige råd! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hvordan få en ny omgangskrets? Vel, du skal begynne i en klasse med nye folk. Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Det kommer av seg selv når du begynner i 3. klasse... Bare vær åpen og imøtekommende til de andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå